تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسمائیل هنیه

مردم دارالمجاهدین همدان و ملایر در تجمعاتی خودجوش در آستان مقدس امام زاده عبد الله همدان و بوستان چمران ملایر جنایت رژیم صهیونیستی در پی ترور اسمائیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان، مردم دار المومنین، ولایی و شهید پرور و انقلابی همدان عصر امروز چهارشنبه دهم مرداد ماه در تجمعی خودجوش در آستان مقدس امام زاده عبد الله این شهر  ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی  ضمن ابراز همدردی با حماس  همبستگی و همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین و خانواده شهید هنیه اعلام کردند.

تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسمائیل هنیه

در این تجمع که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزارشد، حاضران ضمن محکوم کردن این حمله به محل سکونت اسماعیل هنیه این اقدام بزدلانه را  را خارج از همه قواعد بین المللی دانستند و خواستار پاسخ مناسبت به این جنایت شدند.

تجمع‌کنندگان بادر دست داشتن پلاکاردها و تصاویر شهید هنیه و پرچم سه رنگ کشورمان و پرچم های فلسطین با  سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، اسراییل جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر و.... ضمن اعلام محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و کودکش و حامیانش، با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید پیمان و اعلام کردند که در کنار مردم فلسطین بوده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهند داد.

تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسمائیل هنیه

همچنین امشب نظیر چنین تجمعی نیز در شهرستان ملایر در پی محکومیت ترور شهید هنیه با حضور اقشار مختلف مردم در بوستان چمران برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان نیز با صدور پیام مشترکی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس آورده اند: صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود.

تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسمائیل هنیه

در متن پیام مشترک آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی‌ و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

این پیام می افزاید: مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

در ادامه پیام آمده است: خون پاک شهیدانی چون حاج اسماعیل هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزاند.

تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسمائیل هنیه

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

امام جمعه و استاندار همدان در ادامه پیام می افزایند: ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

آیت الله شعبانی موثقی و قاسمی فرزاد در پیام آورده اند: این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود، ثابت کرده است که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسمائیل هنیه

در ادامه پیام آمده است: اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسالت می‌نماییم.

گفتنی است: مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

کد خبر 1775206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha