بیش از ۴۰۰ امدادگر هلال احمر استان مرکزی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

شهرجردی از خدمت‌رسانی بیش از ۴۰۰ نیروی درمانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

علیرضا شهرجردی، ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بیش از چهارصد امدادگر، پزشک و نیروی درمانی استان مرکزی در اربعین امسال به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی؛ افزود: امدادرسانی به زائرانی که از استان مرکزی عبور می کنند با ساماندهی و اختصاص هجده پایگاه ثابت و تخصصی در نقاط مسیرهای پرتردد استان آغاز شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: هلال احمر استان از ظرفیت امداد هوایی هم استفاده می کند.  


وی همچنین با اشاره به اینکه درمانگاه سطح دو هلال احمر استان نیز در عمود شماره ۵۷۸ مستقر خواهد بود، اظهار داشت: برای امدادرسانی به زائران در خارج از مرزها نیز ۱۵۰ نفر امدادگر، ۱۶ پزشک و ۴۲ نفر نیروی درمان از دهه سوم مرداد به عراق اعزام می شوند.

شهرجردی همچنین با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه ماشین آلات امدادی و تخصصی برای ارائه خدمات مطلوب به کشور عراق اعزام می شوند، گفت: این ماشین آلات امدادی تا پایان بازگشت زائران به کشور در راستای ماموریت های جمعیت هلال احمر خدمت رسانی خواهند کرد.

وی دی پایان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی درصورت درخواست مواکب استان که در عراق حضور خواهند داشت، آمادگی اقدام به اعزام امدادگر و دارویار برای حضور در موکب جهت ارائه خدمات کمک‌های اولیه، پانسمان، تزریقات و ... به خادمان و زائران حسینی را خواهد داشت.

کد خبر 1775209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha