مسجد الاقصی خاستگاه حق طلبی و حق خواهی است

انقلاب اسلامی به واقعه کربلا باز گشته است؛ در این گرداب شیطانی فرهنگ واحد جهانی سلطه و تزویر تنها جریان وحدت بخش عاشورایی است که بنیان سفسطه را بر باد می دهد و در این حضور بچه های مسجد در خاستگاه انقلاب اسلامی جریان بخش حرکتی آگاهانه هستند و امروز نیز صحنه دیگری از مهمان نوازی بچه های مسجد در تشییع فرمانده شهید آزادی مسجد قدس شهید اسماعیل هنیه در تهران است.

خبرگزاری شبستان - البرز؛ فاطمه دانایی: جهان از آنِ مستضعفان خواهد شد این وعده الهی است و مگر نه این است که همه زمین ها کربلا و همه روزها عاشورا است؟ آری! پیروان امام سجاد(ع) این فرمایش ایشان را در دل تاریخ سینه به سینه سپرده اند. از آنجا است که هر صبح دم و هر شامگاه خبر شنیدن شهید حاج قاسم سلیمانی ها و شهادت شهید اسماعیل هنیه ها، نه تنها عزم ایمانی را کم نمی کند بلکه آتش اشتیاق به پویایی مکتبی برگرفته از مکتب سیدالشهداء را بارور می سازد. 

انقلاب اسلامی به واقعه کربلا باز گشته است، چرا که در این گرداب شیطانی فرهنگ واحد جهانی سلطه و تزویر تنها جریان وحدت بخش عاشورایی است که بنیان سفسطه را بر باد می دهد و در این حضور بچه های مسجد در خاستگاه انقلاب اسلامی جریان بخش حرکتی آگاهانه هستند و امروز نیز صحنه دیگری از مهمان نوازی بچه های مسجد در تشییع فرمانده شهید آزادی مسجد قدس شهید اسماعیل هنیه در تهران است.

تحول انفسی امام خمینی(ره) در غریو فریاد دانشجویان آزادی خواه اروپایی و آمریکایی

تحول انفُسی که به برکت قیام امام خمینی(ره) در ایران آغاز شد، سرآغاز روشنگری تاریخ بود آنچنان که توجه به حقانیت مردم مظلوم فلسطین و غزه امروز از غریو فریاد دانشجویان اروپایی و آمریکایی بیرون می آید و آنان خود منادی و خواستار تحقق حکومتی برگرفته از عدالت و ایمان به وحدانیت خداوند هستند. 

جهان امروز واحد به هم پیوسته ای است که دیگر بردگی، استثمار، وابستگی، بت پرستی و ضلات و فساد را به صورت آشکار در جبهه باطل و عدالت خواهی، حق طلبی، آزادی، زندگی را در جبهه حق قرار گرفته است. نشان این تقسیم واحد در فریاد و مظلومیت کودکان بی گناه فلسطین است. در ترورهای ناجوانمردانه علیه ملت ها است. 

مسجد الاقصی خاستگاه حق طلبی و حق خواهی است

دژخیم رژیم منحوس اسرائیل امروز شادمان و مفتخر به حقارتی دیگر است و آن ترور ناجوانمردانه مهمان ملت ایران شهید اسماعیل هنیه است. یاد جمله امام می افتم. « بکشید ما را! ملت ما بیدارتر می شوند». آری ! جز این نیست که حق طلبی و حق خواهی خون بها دارد. 

شهید جریان ساز و توجه بخش است 

از زمان اعلام شهدات شهید اسماعیل هنیه در تهران، موجی از اندوه و غم در فراق انسان فرزانه، رهبر والامقام و عزیز مهمانی میان بچه های مسجد جریان گرفت . پس از آن اقامه نماز بر پیکر شریف شهید اسماعیل هنیه توسط رهبرمعظم انقلاب بار دیگر جرقه ای از امید، پویایی و حرکت را در قلب ها شعله وار ساخت. 

مسجد الاقصی خاستگاه حق طلبی و حق خواهی است

فضای مجازی مملو از هماهنگی بچه های مسجد برای حضور در تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه شد. کانون ولایت عشق مسجد سیدالشهداء ماهدشت در گام نخست این هماهنگی ها بود. حجت الاسلام محمود دهقاندار در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اشتیاق بچه های مسجد منطقه ماهدشت برای تشییع و اقامه نماز پشت سر رهبرمعظم انقلاب ظرفیت کانون فرهنگی هنری ولایت عشق را بسیج کرد تا بستر این حضور فراهم شود. 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهداء ماهدشت افزود: از نخستین ساعت اعلام خبر شهادت شهید اسماعیل هنیه، که البته مصادف با شهادت حضرت امام سجاد(ع) شد شاهد برپایی مجالس مرثیه سرایی و سینه زنی در بسیاری از مساجد و مسجد سیدالشهداء ماهدشت بودیم. 

وامدار جریان فرهنگ عاشورایی هستیم

خونخواهی شهید عزیز اسماعیل هنیه را به گفته رهبرمعظم انقلاب وظیفه خود می دانیم آنجا که فرمودند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، مهمان عزیز ما شهید هنیه را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت... ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، خونخواهی او را وظیفه خود می دانیم.

بچه های مساجد استان البرز مشتاقانه امروز برای تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه و اقامه نماز پشت سر ولیّ خدا حرکت کردند. آری ما در اوج تاریخی حرکت به قله قرار داریم. جبهه حق برای رسیدن به پیروزی نهایی پیمان خون بسته است و این ها همه مقدمات ظهور حکومت عدل مهدوی است. حکومتی که حق و باطل به روشنایی روز آشکار می شوند و خوبان و بدان تاریخ در غربان آخرالزمانی ها جبهه خود را مشخص می کنند. 

حجت الاسلام شکری، مدیر ستاد کانون های مساجد استان البرز نیز ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تروریست های منفور آمریکایی و اسرائیلی باید بدانند که ترور سردار جبهه مقاومت در خانه ما پاسخ سهمگینی دارد. 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: قبله گاه نخستین مسلمانان قدس شریف است و ما فعالان عرصه مسجد با باور به خاستگاه انقلاب اسلامی که همان مسجد است به صحنه می آییم و در عزمی راسخ برای نماز در مسجد الاقصی خود را آماده می سازیم. 

کد خبر 1775227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha