گردهمایی مخاطبان رویداد مسجد محور «صعود» در اردوگاه آیت الله خامنه ای گهرباران

حجت الاسلام ترابیان گفت: اردوی آموزشی و تفریحی طرح «صعود» با حضور ۱۵۰فعال مسجدی از شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری و میاندورود ۱۶و۱۷مرداد ماه جاری در اردوگاه آیت الله خامنه ای گهرباران برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدترابیان- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت و تبریک شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و محکومیت جنایات رذیلانه و بزدلانه رژیم اشغالگر اسرائیل به اقبال بچه های مساجد استان برای برگزاری مراسم های بزرگداشت شهید القدس و حضور در تجمع های محکومیت ترور شهید هنیه اشاره و اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت خودجوش محافل انس با قرآن و مداحی برای این شهید والامقام تدارک دیده اند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به روند برگزاری رویداد «صعود» ذیل قرارگاه شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این رویداد تربیت محور بوده و بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان درحال اجراست.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه این رویداد تقویت کارکرد فرهنگی هنری مساجد را با همکاری نهادهای همسو محله محور مقدم بر هر فعالیتی دانسته و تحقق تمامی اهداف و اجرای برنامه های خود را از طریق ظرفیت های مردمی و سرمایه های محلات می داند، گفت: نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۳-۲۰سال، خانواده نوجوانان ثبت نام شده و اهالی مسجد محله جامعه هدف این طرح هستند

وی محله محور، خانواده بنیان، مسجد پایه و نگاه ایجابی با رویکرد نشاط اجتماعی را اهداف این طرح اعلام کرد و خاطرنشان شد: رویکرد طرح مسجد پایه و خانواده محور است.

حجت الاسلام ترابیان با اشاره به رشته های این طرح شامل: قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سرود، سواد رسانه ای، بی نهایت شو(اردو)، تئاتر، موبایل گرافی، داستان نویسی، طراحی پوستر، تدوین و خبرنگاری، افزود: تمامی رشته ها طی ۶ مرحله شامل: استعدایابی، آموزش، هدایت، تولید، رقابت و عرصه اجرا برای مردم که فرآیندی جامع و کامل است انجام می گیرد.

وی ضمن یادآوری اینکه کلاس های این رویداد فرهنگی هنری در ۲سطح تخصصی و عمومی برگزار می شود، گفت: به شرکت کنندگان در این طرح گواهینامه اعطا می شود.

حجت الاسلام ترابیان به برگزاری اردوهای فرهنگی تربیتی ذیل این طرح اشاره کرد و یادآورشد: روزهای ۱۶و۱۷مرداد ماه جاری اردوی آموزشی و تفریحی طرح صعود با حضور ۱۵۰فعال مسجدی از شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری و میاندورود در اردوگاه آیت الله خامنه ای گهرباران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این اردو دوره های موبایل گرافی، خبرنگاری و داستان نویسی را طی می کنند.

کد خبر 1775269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha