راه نورانی شهید هنیه تداوم بخش راه مقاومت است

جناسمی گفت: شهید هنیه از چهره‌های بصیر و مجاهد مقاومت بود که راه نورانی اش تداوم‌بخش مردم مظلوم‌جهان و فلسطین است.

حسین جناسمی_ فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس مایه تأثر و تأسف شد و گام های مسلمانان جهان را در ادامه راه دفاع از مظلومان‌جهان استوارتر کرد.

وی افزود: شهید اسماعیل هنیه بزرگمردی بود که سال ها پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

فرمانده سپاه بهشهر یادآور شد: شهید اسماعیل هنیه در راه اعتلای اسلام با اسرائیل غاصب مقابله کرد و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نکرد.

جناسمی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند که رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست که مهمان عزیز ما را در خانه‌ ما به شهادت رسانیده، زمینه‌ مجازاتی سخت برای خود را فراهم ساخته است؛ خون پاک این شهید بزرگوار که در حریم جمهوری اسلامی به زمین ریخته شد زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: شهید اسماعیل هنیه، اسوه مقاومت و صبر و ایثار بود که شهادت این مرد بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام و مردم مظلوم فلسطین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح ملکوتی این شهید عزیز علو درجات را مسئلت داریم.

جناسمی گفت: شهید هنیه از چهره‌های بصیر و مجاهد مقاومت بود که راه نورانی اش تداوم‌بخش مردم مظلوم‌جهان و فلسطین است.

فرمانده سپاه بهشهر یادآور شد: راه شهید هنیه در ادامه راه همه شهدای مقاومت ادامه خواهد یافت وشهادت اسماعیل هنیه، خشم و کینه نسبت به رژیم صهیونیستی را در جهان بیشتر از قبل کرد و برانگیخت.

کد خبر 1775277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha