نامه پادشاه عربستان به رئیس جمهوری ایران

پادشاه عربستان در نامه‌ای به مسعود پزشکیان بر ادامه روابط بین دو کشور و ملت به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقهای و بین المللی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری عربستان، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان پیامی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید ایران در رابطه با روابط دوجانبه بین دو کشور ارسال کرده است.

خبرگزاری عربستان گزارش داد: شاهزاده منصور بن متعب بن عبدالعزیز، وزیر کشور وعضو شورای وزیران و مشاور ملک سلمان، روز سه‌شنبه( نهم مرداد ) در مراسم تحلیف پزشکیان در تهران، این پیام را به رئیس جمهوری تحویل داد.

 وی خاطرنشان کرد: شاهزاده منصور، درود و سلام ملک سلمان و ولیعهد «محمد بن سلمان» را به رئیس جمهوری ایران و آرزوی پیشرفت و رفاه بیشتر دولت و ملت ایران را ابلاغ کرد.

 به گزارش خبرگزاری عربستان، ملک سلمان در پیام خود گفت: خرسندیم تبریک صمیمانه جناب عالی و آرزوی موفقیت و بهروزی را برای جنابعالی ابراز کنیم.

 پادشاه عربستان همچنین برای ادامه توسعه روابط بین دو کشور و ملت برادر و ادامه هماهنگی و مشورت به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی آرزو کرد.

 وی برای رئیس جمهور جدید ایران آرزوی سلامتی و سعادت و برای ملت جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و شکوفایی بیشتر را  خواستار شد.

کد خبر 1775293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha