جشنواره استانی تولید پادکست برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد خمینی شهر گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه آینده سازان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی خمینی شهر جشنواره تولید پادکست با موضوع آسیب‌های اجتماعی را برگزار می کنند.

«فرامرز رادمنش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه موضوع آسیب های اجتماعی باید جدی گرفته شود گفت: جشنواره تولید محتوا پادکست با عنوان «صدای جامعه» به همت تشکل های فرهنگی خمینی شهر برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد خمینی شهر با بیان اینکه این اداره با تعامل کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری‏، موسسه آینده سازان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی این رویداد را برگزار می کنند، افزود: علاقه مند آن به شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۲ مرداد با ثبت نام در جشنواره سهم خود در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر جهت کسب اطلاعات بیشتر پیام رسان ایتا بر روی شما شماره همراه ۰۹۳۰۹۲۶۴۷۱۱ پیش بینی شده، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار حداکثر تا ۲۵ مردادماه پیش بینی شده است.

رادمنش ادامه داد: تولید کنندگان در این پادکست  نظرات خود را درباره آسیب‌های اجتماعی بیان کرده و علاوه. بر رقابت به رفع نگرانی های اجتماعی نیز کمک می کنند.

 وی  در خصوص جزییات این جشنواره خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان  داستان‌ها، تجربیات و دیدگاه‌های خود به اشتراک می گذارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد خمینی شهر یاداورشد: کارگاه آموزشی برای تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره پیش بینی شده و به پنج‌اثر برتر جایزه ۲۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی طلاق، اعتیاد به مواد مخدر، خودکشی، عدم فرزند آوری و انحرافات را از جمله موضوعات آسیب اجتماعی بیان کرد و یاداورشد: تمامی موضوعات مرتبط با آسیب های اجتماعی مشمول این جشنواره می شود

کد خبر 1775308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha