خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت باعث اقتدار نظام شده اند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: همه ما مدیون خانواده های معظم شهدا هستیم که چنین فرزندانی را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب تربیت کرده اند و با صبر استقامت و همراهی با نظام در پیشرفت، ثابت نظم و امنیت نظام کمک می کنند و باعث افزایش اقتدار نظام شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم یکمین سالگرد شهادت سرهنگ میلاد آزاد داور شهید مدافع امنیت در حسینه شهدای شهر جیرفت برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، با اشاره به رشادت ها و ایثارگری شهدا، گفت: علامه مطهری در کتاب شهید و شهادت نوشته، تنها کسی که در این دنیا به هیچ قشری مدیون نیست شهید است و تنها کسی که تمام اقشار جامعه مدیون او هستند، شهید می باشد.
امام جمعه جیرفت افزود: در جامعه کسی نمی تواند ادعا کند که مدیون شهدا نیست همه اقشار اعم از مسئولین، کارمندان، کشاورزان، معلمان، دانشجویان، دانش آموزان و هنرمندان امنیتی که دارند به برکت خون شهداست.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل ایثار، فداکاری، جهاد و رزمی که شهیدان داشته اند همه اقشار جامعه در کمال آسایش و آرامش به کار خود ادامه می دهند.
 حجت الاسلام تارم اظهار کرد: این تفسیر سخن امام خمینی (ره) است که می فرماید؛ قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ناحیه شهداست این شهدا هستند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش قدرت داده اند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم همچون سردار دلها، نیروهای انتظامی که همواره در مرزها و در مراکز حساس برای دفاع از امنیت و ایجاد نظم با سوداگران و مخلان نظم و امنیت به شهادت می رسند و خون شهیدی که امروز رهبر انقلاب بر پیکر او نماز خواندند و شاهد تشییع و بدرقه کم نظیر این شهید در ام القری ایران اسلامی بودیم، در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین است.
وی عنوان کرد: به یاری خداوند جنایت اسرائیل در ترور هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در آینده ای نزدیک آن هم به تعیین نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسیولین این نظام با هدایت رهبری در مکان و زمان مناسب با سیلی سخت و دندان شکن پاسخ داده می شود.
حجت الاسلام تارم تصریح کرد: با اقدام قاطع جبهه مقاومت قطعا اسراییل و حامی او آمریکا از این عمل بزدلانه پشیمان خواهند شد.
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: شهید میلاد آزاد داور فردی مومن، متدین، خوش اخلاق، مخلص و پر تلاش بود و این شهدا و سایر شهدا بر گردن مردم و جامعه ما حق دارند.
وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خانواده های معظم شهدا هستیم که چنین فرزندانی را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب تربیت کرده اند و با صبر استقامت و همراهی با نظام در پیشرفت، ثابت نظم و امنیت نظام کمک می کنند و باعث افزایش اقتدار نظام شده اند.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: امروز اگر مسئولان با قدرت بدون تکیه بر قدرت های خارجی حرف می زنند برای این است که خانواده های شهدا پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

کد خبر 1775315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha