محبان اهل بیت(ع) در همه فرق و مکاتب اسلامی وجود دارند

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: محبان اهل بیت در همه فرق و مکاتب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسن عابدینی، پنجشنبه شب(۱۱ مرداد) در مرداد در آئین اختتامیه بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه ثارالله با بیان اینکه مکتب اسلام برای همه اقشار و سنین الگو دارد؛ اظهار کرد: محبان اهل بیت هم در همه فرق و مکاتب اسلامی هستند.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تصریح به این مطلب که مرجعیت و اعتقاد به منجی از عوامل شکست‌ناپذیری جبهه مقاومت است؛ در همین رابطه یادآور شد: مرجعیت شیعه با یک فتوا زمینه نابودی تفکر تکفیری داعش را فراهم کرد.
وی سپس به اعتقاد همه ادیان به منجی اشاره و خاطرنشان کرد: تفاوت آن در مکتب شیعه این است منجی در مکتب ما زنده و حیّ است.
عابدینی ادامه داد: پیرغلامی، صرفا یک شغل یا یک واژه نیست، بلکه کسانی هستند که در گذر تاریخ از سال ۶۱ هجری بارها این موضوعات را تکرار کردند تا به نسل ما برسد.
وی خاطرنشان کرد: اگر فرماندهان مقاومت ما از این مکتب سیراب شدند به گونه‌ای که همه‌ی استکبار مقابل آن زانو زده است زیرا مکتب ما مولفه‌هایی دارد که سایر مکاتب ندارد.
جواد رمضان نژاد، رئیس بیست و یکمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی هم با بیان اینکه پیرغلامان، مهمترین پاسبانان میراث اهل بیت هستند؛ گفت: مهر ماه سال گذشته بیستمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان در رشت برگزار شد و امروز در کمتر از یک سال بیست و یکمین اجلاس در کرمان برگزار شد.

کد خبر 1775316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha