خون شهید هنیه عامل وحدت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت است

حجت الاسلام میثم تارم گفت:هنیه سال ها انتظار شهادت داشت اما خون این شهید مظلوم عامل  وحدت بیشتر نظام مقدس جمهوری با جبهه مقاومت خواهد بود و این وحدت خواب را از چشم دشمنان خواهد ربود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، تجمع مردم شهرستان جیرفت در محکومیت اقدام تروریستی شهادت اسماعیل هنیه در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهید هنیه رییس دفتر سیاسی حماس شخصیتی دلاور با بصیرت است که مهمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: در جنگ اُحد وقتی دشمن جنگ روانی را آغاز کرد و گفت که پیامبر اکرم (ص) کشته شده عده ای از ترس دشمن پا به فرار گذاشتند اما عده ای از مجاهدین تا آخر ایستادگی کردند.
وی افزود: از صدر اسلام تا به امروز جنگ روانی یکی از مهمترین حربه های دشمن بوده و هست و دشمن در جنگ اُحد برای تضعیف روحیه همراهان پیامبر (ص) و همرزمانش، به دروغ اعلام کرد که پیامبر اکرم (ص) کشته شده است.
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: خداوند انسان های ربانی، مقاوم و شجاع که در مقابل دشمن تسلیم نشدن دوست دارد از این مردان الهی سرداران شهید سردار جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و شهید هنیه که مهمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود را می توان نام برد.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: ترور سرداران جبهه مقاومت نشانه عجز، ناتوانی و شکست دشمن اسرائیلی در مقابل مردم اندک غزه است، از آنجایی که صهیونیست ها پس از گذشت ۱۰ ماه از جنگ غزه هیچگونه دستاوردی نداشته اند دشمنان به دنبال بهانه و ایجاد فرصت های هستند تا با عصبانی کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را عصبانی بتواند ما را وارد به نبرد با اسراییل کند و اقدامات مذبوحانه انجام دهد.
وی عنوان کرد: مسئولین نظام و رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان بر اوضاع داخلی و خارجی، ضعف، ناتوانی و نیت شوم دشمنان آگاه هستند.
حجت الاسلام تارم بیان کرد: مسئولان حوادث را با دقت مدیریت و بررسی می کنند ما از شهید هنیه که مهمان ما بودند خون خواهی خواهیم کرد و با برنامه و مطالعه درسی فراموش نشدنی به اسرائیل و حامی آن یعنی آمریکا می دهیم و چگونگی این درس توسط جبهه مقاومت و به دست نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی ترسناک تر از حیات او و شهادت هنیه هم ترسناک تر از اسماعیل هنیه برای دشمنان خواهد بود، عنوان کرد: هنیه سال ها انتظار شهادت داشت اما خون این شهید مظلوم عامل  وحدت بیشتر نظام مقدس جمهوری با جبهه مقاومت خواهد بود و این وحدت خواب را از چشم دشمنان خواهد ربود.
وی تاکید کرد: مدیریت، هدایت، زمان، مکان و موقعیت خونخواهی خون شهید هنیه به دست نظام مقدس جمهوری اسلامی، سران نظام و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1775326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha