دولت چهاردهم سبب ایجاد امید بین تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شد

یوسفی با اشاره به برگزاری نخستین نشست دکتر پزشکیان با فعالان اقتصادی، گفت: این نشست سبب ایجاد امید بین تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، امیر یوسفی گفت: با توجه به شعار سال در حال حاضر تولید کنندگان استان شرایط خوبی ندارند و کوچکترین مشکلی هم به وجود آید به سمت تولید کننده می رویم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه برق مصرفی صنعت در برخی از استان ها بیش از ۵۰ درصد است، افزود: ولی در استان ما اینگونه نیست و در تابستان قطعی برق و در زمستان قطعی گاز داریم.

وی ادامه داد: اگر این مشکلات همچنان ادامه یابد نباید توقع داشته باشیم در استان گلستان جهش ایجاد شود.

یوسفی با اشاره به افزایش صادرات استان، گفت: صادرات استان گلستان در سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

وی ار حضور گلستان در نمایشگاه عشق آباد و قزاقستان در شهریورماه و آبان ماه خبر داد و افزود: حضور در نمایشگاه ها از اولویت های اتاق بازرگانی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه حال تولید خوب نیست، اظهارداشت: یکی از وظایف اصلی اتاق برداشتن موانع و کمک به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست دکتر پزشکیان بعد از انتخابات با فعالان اقتصادی، افزود: این نشست سبب ایجاد امید بین تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شد.

یوسفی افزود: در این نشست ظرفیت های استان نیز عنوان شد و امیدواریم دولت چهاردهم با انتخاب وزیران و استانداران توانمند از ظرفیت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی گرگان برای توسعه اقتصادی استان گلستان استفاده کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان نیز در این جلسه گفت: مردم در انتخابات چهاردهیمن دوره ریاست جمهوری به تغییرات رای دادند.

علی محمد چوپانی با بیان اینکه ما سرمایه گذار جبهه اقتصادی هستیم، افزود: دولت باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان گلستان استفاده کند.

کد خبر 1775345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha