راهپیمایی «روز خشم» همزمان با تشییع پیکر شهید هنیه در دوحه

حماس از تمامی مومنان در سراسر جهان خواست تا همزمان با تشییع پیکر اسماعیل هنیه در دوحه، راهپیمایی روز خشم را از سراسر مساجد برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: همزمان با تشییع پیکر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس،همه مومنان از سراسر مساجد پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خشم در محکومیت این ترور بهراه بیندازند.

در این بیانیه آمده است: راهپیمایی خشم از هر مسجد در محکومیت جنایت ترور کوردلانه و محکومیت نسل کشی مستمر ملت فلسطین در نوار غزه و دفاع از سرزمین فلسطین و قدس و مسجد الاقصی آغاز شود.

حماس از ملت انقلابی در کرانه باختری خواست تا فردا جمعه را روز خشم آشکار علیه اشغالگران صهیونیستی و شهرک نشینان تروریست بداند.

هزاران نمازگزار امروز(جمعه  ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) به سمت مسجد محمد بن عبدالوهاب در دوحه قطر برای مشارکت در مراسم تشییع اسماعیل هنیه پس از نماز جمعه می آیند.

مقدمات در دوحه برای تشییع پیکر هنیه با حضور مردم و مقامات انجام می شود. پیکر هنیه پس از تشییع به لوسیل به خاک سپرده می شود.

پیکر هنیه روز گذشته از ایران به دوحه منتقل شد. اسماعیل هنیه در محل اقامتش در تهران که برای مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان حضور یافته بود، توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

کد خبر 1775347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha