کارگاه آموزشی توانمندسازی مساجد آران و بیدگل برگزار می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برگزاری نشست توجیهی توانمندسازی مساجد با حضور نماینده بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه نشست برنامه ریزی کارگاه آموزش توانمندسازی بنیاد هدایت در دفتر امام جمعه آران و بیدگل گفت: عملیات محله اربعینی در آران و بیدگل آغاز شده است و یکی از رویکردهای بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در عملیات محله اربعینی امسال، جهاد تبیین است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: بنیاد هدایت یکی از برنامه های اصلی خود را توانمندسازی ائمه جماعات می داند و هر شهرستان بایستی با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه ائمه جماعات و ارکان مسجد، نقشه راه فعالیت مساجد را تبیین و برای توانمندسازی مساجد و ارکان آن تلاش کند.

کارگاه آموزشی توانمندسازی مساجد آران و بیدگل برگزار می شود

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: بر همین اساس، نشست توجیهی توانمندسازی مساجد با حضور نماینده بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، شنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ صبح در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: امام جماعت مسجد، مسئول نهاد هیئت مستقر در مسجد، مسئول فرهنگی قرآنی، نماینده نوجوانان، نماینده بانوان و نماینده رسانه مسجد و فرماندهان پایگاه های مستقر در مساجد در این نشست حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: همچنین قرار است در این نشست، بوم کنش گری جهاد تبیین از سوی مساجد تکمیل و پس از این جلسه، سطح بندی مساجد شاخص پویا، فعال، و غیرفعال شهرستان آران و بیدگل انجام شود.

کد خبر 1775400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha