جهان به قوانین بین المللی بازدارنده مقابل توهین به ادیان نیازمند است

طاهری گفت: یک اقدام اساسی باید در دنیا و با هماهنگی کشورهای مختلف انجام شود تا با تصویب قوانین بین المللی، اهانت به ادیان و فرهنگ ها تکرار نشود.

محمود طاهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهانت به مقدسات در المپیک فرانسه، گفت: وقوع چنین اتفاقاتی از کشور فرانسه که به عنوان مهد فرهنگ در اروپا شناخته می شود، جای تعجب و شگفتی دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: طی سال های اخیر البته موارد مشابهی در فرانسه به نام آزادی، کارها و اقداماتی ضد آزادی انجام شده است این درحالی است که در کل دنیا احترام به ادیان و فرهنگ کشورها جا افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: یک اقدام اساسی باید در دنیا و با هماهنگی کشورهای مختلف انجام شود تا با تصویب قوانین بین المللی، اهانت به ادیان و فرهنگ ها تکرار نشود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با اشاره به برنامه های دولت برای تعامل با دنیا، گفت: تلاش بر این است که تعاملات سازنده با دنیا مخصوصا با کشورهای همسایه را داشته باشیم و قطعا دنیا از این موضوع استقبال خواهد کرد.

طاهری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عزت، احترام و حکمت بین کشورها وجود داشته باشد و با کل دنیا به جز رژیم اسرائیل، تعاملات اقتصادی داشته باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانیکه مساله عزت، احترام و حکمت میان کشورها رعایت شود، باید موانعی که واقعا در بین هست را برداریم و سعی و برای برداشتن تحریم های خانمان سوز تلاش کنیم.

کد خبر 1775540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha