دانشجویان معلول و نخبه خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

قادری گفت: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی محمد قادری شامگاه (۱۳ مرداد) در حاشیه دیدار با استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جمع مردم شریف، انقلابی و خونگرم خراسان جنوبی بودیم و به اقصی نقاط این سرزمین به ویژه نقاط مرزی رفتیم و شاهد اقدامات خوب دولت سیزدهم در این استان بودیم.

وی هدف از سفر به استان را تکافل اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این سفر منابع ملی را به استان آوردیم و جا دارد از هدایت استاندار خراسان جنوبی قدردانی کنیم که کارهای زیر ساختی خوبی را برای معلولان اجرا کردند.

قادری تصریح کرد: در این سفر بیش از ۱۰۰۰ نفر از جامعه هدف سازمان دیده شدند و اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال، مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه خداقوت به مجموعه بهزیستی استان خراسان جنوبی هدف از این سفر بود چراکه این سازمان جزو سازمان های برتر بهزیستی در کل کشور است، گفت: امیدواریم بتوانیم با هدایت‌های استاندار ماموریت‌های اساسی خود را در استان خراسان جنوبی انجام دهیم.

قادری ادامه داد: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد، همچنین در حوزه دانش بنیان هم اقداماتی را در استان پیگیری خواهیم کرد.

جواد قناعت_ استاندار خراسان جنوبی هم با اشاره به قول مساعد ریاست سازمان بهزیستی کشور، گفت: درخواست‌های مددجویان جمع بندی و رقم خوبی برای مساعدت مددجویان بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

قناعت از نگاه مثبت ریاست سازمان بهزیستی کشور به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان قدردانی کرد و گفت: معاون سیاسی و رئیس سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در معیت رئیس سازمان بهزیستی کشور بازدیدهایی از معلولان استان داشته اند.

وی با اشاره به هفته بهزیستی طی هفته قبل، افزود: مجموعه بهزیستی استان جزو برترین سازمان های بهزیستی کشور است، این مجموعه پای کار و دلسوز بوده و صادقانه و خالصانه پیگیر حل مشکلات مددجویان و معلولان است.

کد خبر 1775576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha