پروژه های خودمالکی می‌توانند از مشوق‌های طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند

کردلو گفت: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی پروژه های خود مالکی می توانند از تخفیفات و مشوق های پیش بینی شده در طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی زنجان به بهره مندی پروژه های خودمالکی از مشوق های طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه فرصتی فراهم شده تا پروژه های خودمالکی از مشوق ها و تخفیفات پیش بینی شده قانون جهش تولید مسکن استفاده کنند.

وی اظهار کرد: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی پروژه های خود مالک نیز می توانند از تخفیفات و مشوق های پیش بینی شده در طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی زنجان، گفت: متقاضیان خودمالکی که دارای زمین هستند و تصمیم به ساخت و ساز دارند و یا متقاضیانی که در محلات بافت فرسوده، تصمیم به نوسازی مسکن دارند می توانند از تمامی مشوق ها و تخفیفاتی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد استفاده کنند.

کردلو تاکید کرد: کاهش هزینه های عوارض صدور پروانه ساختمانی، خدمات مهندسی، مالیات و بیمه از جمله مواردی است که در پروژه های خودمالکی همانند طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مشوق، اجرایی خواهد شد و  این تخفیفات و مشوق ها در پروژه های ساختمانی خودمالکِ ثبت شده در سامانه طرح های حمایتی تامین مسکن اعمال می شود.

وی با بیان اینکه هر واحد خودمالکی تنها به نام یک نفر بالای ۱۸ سال می تواند فروش اقساطی شود، بیان داشت: همچنین هر گونه تفاهم صورت پذیرفته در سطح استان زنجان با دستگاههای مختلف در راستای کاهش هزینه های ساختمانی و غیر ساختمانی پروژه های خودمالکی و بخش خصوصی نیز بلامانع و به قوت خود باقی می باشد.

کردلو افزود: خود مالکین برای بهره مندی از این تخفیفات و مشوق ها در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در بخش تسهیلات ساخت وارد شده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

کد خبر 1775635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha