شهادت اسماعیل هنیه هیچگونه خللی در مقاومت مردم مظلوم غزه بوجود نمی‌آورد

ماموستا محمودی گفت: شهادت اسماعیل هنیه هیچگونه خللی در مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه بوجود نمی‌آورد بلکه عزم آنها را راسخ‌تر می‌کند.

ماموستا ملاعباس محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونیست، گفت:شهید اسماعیل هنیه از رهبران مقاومت اسلامی در برابر اشغال فلسطین بود و برای آزادسازی آن از اشغال رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد.

امام جمعه شهر بانه وره افزود: این حادثه تلخ و ناگوار نشان دهنده درماندگی و یاس و ناامیدی این رژیم درمانده است که روی به چنین حملات بزدلانه‌ای می‌زند لذا رژیم صهیونیست و جنایتکار اسرائیل بار دیگر چهره واقعی خود را بر جهانیان نمایان ساخت و با رفتارهای ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب جنایت ظالمانه، خوی درندگی و وحشیگری و عدم پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌المللی خود را نشان داد.

وی خاطر نشان کرد:  امروز اسرائیل در یک سراشیبی سقوط قرار گرفته است همچنین اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دانند که زمان بزن در رو به پایان رسیده است و باید اکنون تقاص این همه خون که بر زمین ریخته‌اند را بدهند بنابراین همین امر باعث یک تنش در بین سیاستمداران صهیونیستی شده است تا جایی که به مانند یک انسان افسار گسیخته دست به هر اقدامی می‌زنند که از این وضعیت وحشتناک رهایی پیدا کنند.

ماموستا محمودی اظهار کرد:شاید اسرائیل فکر کند که با به شهادت رساندن مردم بی دفاع می تواند خود را در این عالم جای دهد اما با این رفتارهای نابخردانه و ترورهای کور قطعاً خود را در بین آزادگان عالم از بین خواهد برد.
 

کد خبر 1775714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha