مسجدی‌ها وقایع خرابه شام را روی صحنه می‌برند

مسجد و مجتمع فرهنگی الغدیر خیام شمالی به مدت ۵ شب نمایش آئینی وقایع روز عاشورا و شهادت حضرت رقیه(س) را روی صحنه می‌برد. 

حجت الاسلام داوود رنگ آمیز طوسی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهارکرد: یکی از ویژه برنامه‌هایی که در مسجد و مجتمع فرهنگی الغدیر خیام شمالی در ایام محرم اجرا می‌شود، برگزاری نمایش آئینی وقایع روز عاشورا و شهادت حضرت رقیه «س» است که سال گذشته برای اولین بار اجرا شد و استقبال خوب مردم باعث شد این کار را برای امسال و سال‌های آتی نیز در دستور کار قرار بدیم.

اجرای نمایش آئینی وقایع روز عاشورا و شهادت حضرت رقیه «س» در مسجد الغدیر مشهد 
وی افزود: در مجموع عوامل اجرای این برنامه ۱۰۰ نفرند و همگی نوجوان و از بچه‌های بخش‌ها و ارکان مسجد مانند کانون فرهنگی و بسیج هستند. این نکته‌ای است که شعار ما بوده و همیشه در برنامه ها این نوجوانان بودند که میدان دار هستند و خواهند بود.

امام جماعت مسجد الغدیر تصریح کرد: یکی از نقاط قوت ما در اجرای موفق برنامه ها؛ اتحاد و همدلی همه ارکان مسجد از جمله هیات امنا، کانون فرهنگی، بسیج و امام جماعت مسجد است که ثمرات وبرکات زیادی داشته و باعث شده اقدامات موثری را در این سال‌ها بتوانیم اجرا کنیم. 

اجرای نمایش آئینی وقایع روز عاشورا و شهادت حضرت رقیه «س» در مسجد الغدیر مشهد 

وی در خصوص این نمایش آیینی گفت: اجرای نمایش مانند سال گذشته به مدت پنج شب انجام می‌شود و امسال از دوشنبه ۱۵ تا جمعه ۱۹ مرداد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۹:۳۰ برای مشاهده این نمایش به مسجد الغدیر واقع در هدایت ۴۵ مراجعه کنند. 

امام جماعت مسجد و مجتمع فرهنگی‌ الغدیر یادآور شد: سال گذشته در هر شب بالغ بر ۵۰۰ نفر به تماشای اجراها نشستند و امسال نیز به همین میزان پذیرای علاقه مندان هستیم.

پایان پیام/

کد خبر 1775826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha