برنامه یادگاران آسمانی در سنندج برگزار شد

برنامه یادگاران آسمانی و یادواره شهدا با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز دوشنبه (۱۵ مرداد ماه) در این مراسم اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا رسالت همه افراد جامعه است چرا که پدران و مادران فرزندان خود را راهی جبهه کردند تا از آب و خاک و ناموس این سرزمین دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچگاه قصد جنگ و تجاوز نداشته و ندارد، افزود: در جنگ‌هایی که به ایران تحمیل شد رزمندگان ما فقط برای دفاع و حفظ کشور ایستادگی کردند تا حتی یک وجب از این سرزمین به دست دشمنان نیفتد.

وی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: امروز می بینم که رژیم صهیونسیتی چگونه با کشتار وحشیانه زنان و کودکان بی گناه خوی وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشته و با شهادت افرادی همچون هنیه سعی در ایجاد نفاق و دشمنی دارد.

برنامه یادگاران آسمانی در سنندج برگزار شد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: استقامت، شجاعت، اخلاص و همدلی رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی موجب پیروزی ایران در برابر دشمن شد و امروز هم وحدت و همدلی رمز حفظ پیروزی و نابودی دشمن است که باید روز به روز تقویت شود.

ماموستا رستمی یادآور شد: امروز روز توسعه و پیشرفت است و باید جوانان و نخبگان ایران اسلامی که سرمایه‌های ارزشمند این مرز و بوم هستند چرخ‌های تولید را براساس علم و دانش و تفکر خود به حرکت درآوردند و رونق اقتصادی و توسعه را پیش روی این کشور بگشایند.

وی جلب رضای پروردگار، خدمت به بندگان، عبادت، استقامت و صبوری و حفظ وحدت را مورد تاکید قرار داد و پدران و مادران شهدا را بهترین اسوه و الگوی همه ما برای استقامت و صبوری اعلام کرد.

در این مراسم جمعی از خانواده معظم شهدا تجلیل شدند.

کد خبر 1775832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha