توجه به‌مهارت آموزی دانش آموزان رویکرد مهم امداد بهشهر برای توانمندسازی 

جلالی گفت: توسعه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به دانش‌آموزان تحت حمایت به منظور حرفه آموزی این گروه از جامعه رویکرد مهم کمیته امداد است تا افراد در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.

محمدتقی جلالی_ مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به مهارت آموزش و توانمندسازی دانش آموزان اظهار کرد: از جمله اهداف مهم ما در بخش اشتغال، ارائه آموزش ها توسط کمیته امداد به مددجویان کیفی کردن اشتغال زایی مددجویان به منظور در آمدزایی بالا برای مجریان طرح های اشتغال و ارائه آموزش ها به صورت بازار محور است.

وی افزود: در این راستا بر این اعتقادیم که افراد باید از کودکی مهارت را فراگیرند و در این راستا تلاش کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر یادآور شد:برهمین اساس و با توجه به اینکه تاکید ما بر مهارت آموزی است، تلاش داریم تا دانش آموزان ‌ما در سنین ۱۲ تا ۱۸ سالگی ابن‌مهارت را فراگیرند.

جلالی گفت: با توجه به اینکه فنی و حرفه ای یکی از دستگاه‌های مهم در امر تعلیم و آموزش مهارت است، در همین راستا با رایزنی های انجام‌شده با کیانی رئیس فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر، مقرر شد تا در این راستا با همفکری در مورد مهارت آموزی دانش آموزان تلاش شود.

وی افزود: همه‌ما واقف ایم که امروزه جز توجه به مهارت‌نمی توان جایگاه مناسبی را در بازار کار متصور بو و لذا باید برای هر کاری ابتدا مهارت لازم را کسب کرد و تفاهم بین کمیته امداد و فنی و حرفه ای می تواند در کسب مهارت دانش آموزان اثرگذار باشد.

جلالی افزود توسعه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به دانش‌آموزان تحت حمایت به منظور حرفه آموزی این گروه از جامعه رویکرد مهم کمیته امداد است تا افراد در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر یادآور شد:رویکرد آموزشی در کمیته امداد موجب تقویت انگیزه و توانایی ایجاد اشتغال شده و ورود افراد به بازار کار و پایداری طرح های اشتغال را در پی خواهد داشت.

کد خبر 1775903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha