برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم در جهرم

عزیزی نیا گفت: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم برای اولین بار برای همه حافظان قرآن در جهرم برگزار می‌شود. 

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم برای اولین بار برای همه حافظان قرآن در جهرم خبر داد و گفت: افرادی که حداقل یک جزء از قرآن (۱،۳،۵،۷،۱۰،۱۵،۲۰،۲۵،۳۰ جزء) حفظ باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند.
مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) با اشاره به اینکه حافظان قرآن میتوانند با مجموع جزء هایی که حفظ هستند در آزمون شرکت کنند، افزود: پس از قبولی در آزمون، مدرک رسمی و معتبر سازمان تبلیغات اعطا می شود که برای دانش آموزان در مدارس و همچنین حوزه و دانشگاه معتبر است. 

وی با اشاره به اینکه افرادی که تمایل دارند در ادارات دولتی و غیر دولتی جهت استخدام شرکت کنند این مدرک معتبر است، عنوان کرد: شرکت کنندگان در صورت عدم قبولی در این آزمون می توانند چندین مرتبه در آزمون های مجدد شرکت کنند.

عزیزی نیا با اشاره به اینکه شرکت در آزمون محدودیت سنی ندارد و شرکت برای عموم آزاد است، گفت: آزمون ها به صورت حضوری برگزار و محل آزمون پس از ثبت نام به متقاضیان اعلام می‌شود. 

وی مهلت نام نویسی در این آزمون را 20 مرداد ماه دانست و اظهار کرد: برای نام نویسی باید از طریق نشانی https://digiform.ir/we۴c۳۴۴۰e اقدام شود.

 لازم به ذکر است، موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی علیه السلام تنها مرکز مجاز اعطای مدرک حفظ قرآن در جهرم ست که تاکنون قریب به ۶۰۰ نفر(یک جزء تا ۳۰ جزء) مدرک رسمی حفظ قرآن سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده اند. 

کد خبر 1775957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha