اجرای طرح «رشد» با حمایت قرارگاه شهید آوینی در کانون‌های مساجد جنوب کرمان

جعفر نیک نفس گفت: طرح رشد از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که با رویکرد تشکیل حلقه های میانی و تربیت جوان پیشران برگزار می شود.

جعفر نیک نفس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طرح رشد از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که با رویکرد تشکیل حلقه های میانی و تربیت جوان پیشران برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح با حمایت مالی قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اجرا می شود.
وی ابراز کرد: در ادامه بازدید از حلقه های میانی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان امروز به شهرستان جازموریان و رودبار جنوب رفتیم.
نیک نفس اظهار کرد: در همین راستا از دو حلقه تربیتی در روستای امیرآباد، میاندران و رحمت آباد بازدید در زهکلوت بازدید کردیم و از نزدیک در جریان راه اندازی این حلقه ها قرار گرفتیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین از حلقه های میانی چند کانون فرهنگی هنری در روستاهای چار چاهی، چاه گوجی، بویینگ و زیارت میر مقداد بازدید کردیم.
 وی یادآور شد: اجرایی شدن طرح رشد نیازمند تشکیل حلقه های‌ میانی متشکل از نوحوانان مسجدی است که به همین منظور قبل از اجرای این طرح از روند راه اندازی حلقه های میانی در کانون های مساجد جنوب کرمان بازدید می کنیم.
نیک نفس عنوان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته با تلاش و همت مدیران کانون های مساجد، حلقه های میانی تشکیل شده اند و این کانون ها مهیای اجرای طرح رشد می باشند.

کد خبر 1776031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha