خبرنگاران مجاهد هستند

سردار حسینی گفت: خبرنگاران مجاهد هستند و این سند مجاهدت خبرنگاران را از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دیده ایم و شاهد آن خبرنگاران شهید در غزه هستند.

سردار سیدموسی حسینی امروز (چهارشنبه ١٧ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این مجموعه، گفت: خبرنگاران مجاهد هستند و این سند مجاهدت خبرنگاران را از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دیده ایم و شاهد آن خبرنگاران شهید در غزه هستند.

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رسالت خبرنگاران به گونه ای است که زمان و مکان ندارند، افزود: خبرنگاران باید اعتماد سازی کرده و خودشان را قوی کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه آخرین امید دشمن است، ادامه داد: دشمنان چیزی در فضای حقیقی ندارند. امروز دشمن آنقدر حقیر است و ابرقدرت هایی مثل آمریکایی ها و غربی ها که قدرتشان در دنیا را بلامنازع می دانند امروز در مقابل گروه مقاومت حماس به زانو درآمده اند.

حسینی اظهارداشت: آنها کاری جز نسل کشی از دستشان بر نمی آید و به دلیل اینکه حریف حماس نیستند بمب شان را روی کودکان می ریزند و بیمارستان را بمباران می کنند، این ابهت آنهاست.

وی گفت: تنها چیزی که برایشان مانده رسانه است، البته رسانه آنها هم رنگ باخته است چون خبرنگار رسالتش را در غزه درست انجام داد و مظلومیت مردم و کودکان غزه را خوب منتقل کرده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: خبرنگار مجاهد در غزه رسالت خود را درست انجام داد، از جان خودش گذشت تا مظلومیت این مردم را به گوش دنیا برساند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید در کشور خودشان را قوی کرده و رسالت شان را قوی انجام دهند.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران همیشه در خوشی و ناخوشی حضور دارند، گفت: ما به خبرنگارانمان افتخار می کنیم.

کد خبر 1776141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha