تجدیدبیعت موکب‌داران کانون‌های مساجد با آرمان‌های امام و شهدا 

در جریان مراسم تکریم و بدرقه موکب‌داران کانون‌های مساجد، مدیران این مواکب با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند. 

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، آیین تکریم و بدرقه خادمان مواکب حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، صبح امروز (چهارشنبه، ۱۷ مردادماه) در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین «روح الله رهبری»، دستیار ویژه و مشاور رئیس ستاد، «مهدی اله ویردی زاده»، معاون پشتیبانی و توسعه منابع این ستاد، «علی نیکجو»، مدیر حراست این ستاد، «حسین عالمبخش»، مشاور هنری رئیس ستاد و تنی چند از مدیران ستادهای استانی و همچنین برخی از مدیران مواکب حسینی برگزار شد.

 امروز (چهارشنبه، ۱۷ مرداد ماه)، مدیران این مواکب که عمدتا از مواکب مرزی و اهل سنت بودند با حضور در سالن گلزار بهشت زهرا (س) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود به زوار حسینی در کنگره عظیم، با شهدا عهد و پیمان بستند و در ادامه برای تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) راهی حرم مطهر معمار کبیر انقلاب شدند تا بدرقه راهشان دعای شهدا و امام شهدا باشد.

تجدیدبیعت موکب‌داران کانون‌های مساجد با آرمان‌های امام و شهدا 

در این مراسم حجج الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و روح الله رهبری، مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس این ستاد نیز حضور داشتند.

بر پایه این گزارش: این مراسم متبرک شد به حضور خدام حرم مطهر حضرت معصومه (س) که موکب داران کانون‌های مساجد را در جریان تجدید بیعت با آرمان های امام راحل همراهی کردند. 

کد خبر 1776148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha