استان مرکزی در خدمت به زائران اربعین حسینی سرآمد است 

نظری با اشاره به اهمیت خدمت رسانی مطلوب به زائران حسینی، گفت: استان مرکزی در خدمت به زائران اربعین حسینی سرآمد است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، امروز چهارشنبه در آیین بدرقه ناوگان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به کشور عراق که به منظور پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی، اعزام شدند، گفت: ماموریت‌های هلال احمر مقدس است و هر فردی لایق پوشیدن لباس این جمعیت را ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه داوطلبان و امدادگرانی که برای خدمت به مراسم اربعین اعزام می‌شوند باید قدر خود را بدانند، افزود: اعزام به این مراسم و گرمای هوا سختی‌های زیادی دارد ‌اما با اجر بالایی برخوردار است.


وی با تاکید بر اینکه وجود نیروهای هلال‌احمر برای زائران اطمینان بخش است، بیان کرد: هلال احمر استان مرکزی جزو استان‌های موفق است که حرف برای گفتن بسیار دارد.


وی با بیان اینکه آیین اربعین مانور بزرگ مادی و معنوی است، گفت: پیاده روی اربعین همایش بزرگ جهان تشییع است و سال گذشته بهترین رتبه در خدمت‌رسانی به پیاده‌روی اربعین به عنوان استان معین ایلام به این استان اختصاص یافت.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی در خدمت به زائران اربعین حسینی سرآمد است و همه تلاش‌ها برای ارایه خدمات با کیفیت در مراسم امسال نیز به کار گرفته شده است.

کد خبر 1776183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha