ناوگان جمعیت هلال احمر استان مرکزی جهت پوشش امدادی اربعین به عراق اعزام شدند

آیین بدرقه ناوگان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به کشور عراق جهت پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی ۱۴۰۳ با حضور مسئولان ارشد استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این آیین، گفت: ۱۲ خودرو سبک، سنگین و آمبولانس برای خدمت‌رسانی به مراسم اربعین امسال از سوی این جمعیت به خاک عراق اعزام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: بیش از ۱۵۰ نفر از پرسنل، جوانان، داوطلبان و امدادگران در قالب ۲ درمانگاه تیپ ۲ نیز در نجف و کربلا اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده در مرز مهران نیز یک دستگاه‌ کاپیتاژ مستقر شود و یک دستگاه مینی بوس و ون هم در داخل خاک عراق برای جابه‌جایی پزشکان و کادر درمانی اعزامی هلال احمر برای ارائه خدمات به مواکب و زائران در نظر گرفته شده است.

شهرجردی اضافه کرد: در قالب طرح طبیب‌الدوار نیز دو تیم اعزام خواهند شد که امروز یک تیم ۲۵ نفره اعزام گردید و در هفته آینده نیز تیم دوم اعزام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: ۲۵۰ نفر هم در داخل استان ‌در ۱۳ پایگاه ثابت، واکنش سریع، کوهستان، توانا و آنست حضور دارند و در مجموع ۴۰۰ نفر از داوطلبان وامدادگران جمعیت هلال احمر این استان از امروز (چهارشنبه) تا یک روز پس از مراسم اربعین مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 1776184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha