خبرنگاران برای ساختن ایران سربلند قلم می زنند

به گفته حاج علی اکبری، خبرنگاران برخاسته از متن مردم هستند و تلاش می کنند با انعکاس منصفانه کاستی های جامعه، بتوانیم ایران سربلند را تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گفت: خبرنگاران از متن مردم برخاسته و تلاش می کنند با انعکاس منصفانه کاستی های جامعه، بتوانیم ایران سربلند را تجربه کنیم.


وی با یادآوری اینکه در این جشنواره از منتخبین سه جشنواره رسانه ای روایت خدمت، حماسه حضور و دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مورد تجلیل قرار می گیرند، گفت: روایت خبر همزمان با دومین سفر ریاست شهید جمهوری به زنجان برگزار شد که ۵۸ اثر دریافت شد.  


حاج علی اکبری با اشاره به اینکه جشنواره حماسه حضور مربوط به رویداد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس است، افزود: دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که در مرداد ۱۴۰۳ کلید خورد و ۳۴۹ اثر از ۶۱ خبرنگار توسط محمد مختاریان و خانم سلیمی به عنوان داوران مرکز و قشمی از زنجان داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

کد خبر 1776187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha