انتخابات خانه مطبوعات استان مرکزی بر اساس قانون قدیم برگزار می‌شود

دکتر جمالیان گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان مرکزی بر اساس قانون قدیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سید محمد جمالیان، در آیین تجلیل از خبرنگاران استان مرکزی که به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امید است بتوانیم در راستای اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور با همدلی و همراهی اصحاب رسانه گام های بزرگی را برداریم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه خبرنگاران در خصوص خانه مطبوعات، بیان کرد: در این راستا با وزیر جلسه ای برگزار و مصوب شد تا این مهم طبق قانون قدیم در استان انجام شود چرا که قانون جدید هنوز مصوب نشده است.

در ادامه این مراسم حامد امینی، نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان مرکزی نیز در این نشست گفت: حوزه خبرنگاری حوزه مطالبه گری است و این حوزه هزینه هایی را دارد که برخی از آنها سبب ایجاد مشکل برای خبرنگاران می شود که این تلاش ها و مطالبه گری خبرنگاران جای تقدیر دارد.

وی ضمن تشریح عملکرد اتاق خاطر نشان کرد: امروز کشور ما مسایل بزرگی در حوزه اقتصاد  دارد که این کشور را دچار مشکل کرده است.

این مقام مسئول بزرگترین مشکل کشور را عدم سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی دانست و بیان کرد: ما در سال های اخیر با بحران جدی عدم سرمایه گذاری روبرو هستیم که عدم سرمایه گذاری بزرگترین مشکلی است که آینده سرمایه گذاری کشور را با مشکل مواجه مرده است.

 نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان مرکزی، همچنین با اشاره به اینکه ناترازی انرژی‌ها نگرانی هایی را برای ما ایجاد می کند، گفت:
تلاش کنیم با همکاری خبرنگاران پیام بخش خصوصی را به دولتمردان برسانیم.

کد خبر 1776238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha