رسانه ها چشم بینای نظام هستند/ آموزش و پرورش گلستان رتبه دوم جوانی جمعیت را کسب کرد

نظری گفت: رسانه ها منشاء خیر و چشم بینای نظام هستند که با دقت و ظرافتی که دارند توانستند در حوزه تعلیم و تریت فعالیت های خوبی را انجام دهند.

سیدرضا نظری امروز (پنجشنبه ۱۸ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تبریک این روز گفت: اهداف فعالیت کاری ما از روز اول گسترش و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش و تبدیل به یک جریان سازی تعلیم و تربیتی بود که رسانه ها در این راستا نقش بسیار خوبی داشتند و همکاری بسیار خوبی کردند تا این گفتمان تبدیل به یک جریان سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه نقش دیده بانی و حل و ایجاد مسئله برای آموزش و پرورش خیلی مهم بود، افزود: با کمک رسانه ها در مسئله تعلیم و تربییت بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی انجام و در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: رسانه ها منشاء خیر و چشم بینای نظام هستند که با دقت و ظرافتی که دارند توانستند در حوزه تعلیم و تریت فعالیت های خوبی را انجام دهند.

نظری با بیان اینکه تعامل با رسانه ها خیلی به آموزش و پرورش کمک کرد، گفت: در آموزش و پرورش سه رکن اصلی دانش آموز، مدرسه و خانواده داریم و رسانه ها در شکوفایی این سه رکن بسیار کمک کردند و سبب اطلاع رسانی خانواده ها و رشد دانش آموزان و ارتقای معلمین شد.

وی اظهارداشت: تعامل با رسانه پیشرفت آموزش و پرورش را دنبال می کند و تمام میددران آموزش و پرورش باید تعامل زیادی با رسانه ها داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان وضعیت پیشرفت آموزش و پرورش استان را در کشور خوب خواند و گفت: با تعامل با رسانه ها استان گلستان در جوانی جمعیتی که یکی از مولفه های اصلی آموزش و پرورش است رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی افزود: بر اساس دستور مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، آموزش و پرورش به عنوان متولی برای دختران و پسران دبیرستان مباحثی را برایشان مطرح کرد.

نظری گفت: دامنه آموزش در سطح دبیرستان ها به صورت گسترده انجام و توانمندسازی معلمان را انجام دادیم و نسبت به ۳۰ استان کشور وضعیت بهتری هم داریم.

کد خبر 1776244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha