فعالیت ۲۴ ساعته موکب «طریق الکربلا»

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، موکب طریق الکربلا گچساران با هدف خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمات رسانی می‌کند.

خبرگزاری شبستان/یاسوج: موکب طریق الکربلا گچساران در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و باهدف خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و در مسیر تردد زائرین در گچساران راه‌اندازی شده است.

موکب طریق کربلای گچساران ظرفیت اسکان ۲ هزار نفر در روز را دارد و همچنین با سه وعده غذا به اضافه میان وعده از زائران پذیرایی می کند.

زمان فعالیت موکب ۲۴ ساعته خواهد بود و خدماتی از جمله پذیرایی، اسکان، تعمیرات خودرو به صورت مردمی سبک و سنگین، فعالیت‌های فرهنگی ویژه کودک، نوجوان و جوان را در دستور کار دارد.

فعالیت های ۲۴ ساعته موکب طریق الکربلا برای زائران اربعین

همچنین مراسمات شامل نماز جماعت، زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی، مراسم ویژه اربعین و... در حسینیه موکب برگزار می‌شود.

ایستگاه پایش سلامت در بخش بهداشت و درمان برای زائرین اربعین حسینی دایر بوده و موکب طریق الکربلای گچساران فعالیت خود را از ۱۵ مرداد ماه آغاز و تا هفتم شهریور ماه این خدمات رسانی‌ها ادامه خواهد داشت.

فعالیت های ۲۴ ساعته موکب طریق الکربلا برای زائران اربعین

آدرس موکب طریق الکربلای در شهر گچساران، بلوار ولیعصر، شهدای گمنام (پارک نفت) مستقر و همچنین شماره تماس موکب‌دار ۰۹۱۷۱۴۰۳۵۵۰ اعلام شده است.

فعالیت های ۲۴ ساعته موکب طریق الکربلا برای زائران اربعین

مسئول موکب طریق الکربلای شهر گچساران گفت: سال ۹۵ نشستی را با تعدادی از جوانان و فعالین فرهنگی شهر ترتیب دادیم و تصمیم بر این شد تا موکبی در بوستان شهدای گمنام این شهرستان نیز راه اندازی شود، چرا که به جهت اهمیت موضوع اینکه گچساران دروازه ورودی به استان خوزستان است و موکب نیز پذیرای خیل عظیمی از زوار اربعین خواهد بود.

«محمد رمضانی» گفت: امروز خادمان بسیاری در موکب طریق الکربلا گچساران در حال خدمتگذاری به مردم هستند.

فعالیت های ۲۴ ساعته موکب طریق الکربلا برای زائران اربعین

وی ادامه داد: در دوران کرونا نیز با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه نیز اقدامات شایسته ای در این زمینه نیز شکل گرفت و به کمک خادمین موکب و گروه های جهادی بسیج، جامعه هدف شناسایی و اقدامات لازم هم صورت گرفت.

مسئول موکب طریق الکربلای شهر گچساران گفت: موکب طریق الکربلا نیز با پشتیبانی مردمی خدمت رسانی می کند و وابسته به هیچ جریان و یا گروه سیاسی نیست.

کد خبر 1776291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha