برپایی ٨ ایستگاه استقبال از زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر

معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (علیه السلام) و پیش بینی افزایش حضور زائران در مشهد، ٨ ایستگاه استقبال از زائر به صورت ارائه خدمات پیاده و سواره در نقاط مختلف شهر مشهد راه اندازی می شود.

جاوید کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درمشهد اظهار کرد: همچون سنوات گذشته و با هدف پذیرایی شایسته از زایرین امام هشتم (ع) در دهه پایانی ماه صفر، ٨ ایستگاه به صورت سواره و پیاده در نقاط مختلف مشهد برپا می شود.

وی ادامه داد: این ایستگاه ها در عرصه میدان شهدا منطقه٢، بزرگراه شهید سلیمانی منطقه٧، بزرگراه پیامبر اعظم سه راه فردوسی منطقه١٢، راه آهن مشهد منطقه٣، محور مشهد- نیشابور منطقه٧، پایانه مسافربری امام رضا(علیه السلام) منطقه٨، محور مشهد- قوچان جنب بیمارستان شهید طالقانی منطقه١٠ از تاریخ ٨ الی ١۴ شهریور راه اندازی می شود.

معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به خدمات این ایستگاه ها نیز تصریح کرد: امسال خدمات در این ایستگاه ها با همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین مساجد، کانون‌ها و تشکل‌های مذهبی خواهد بود و به سه صورت تخصصی، عمومی و زیارتی تقسیم بندی می شود. 

وی افزود: این خدمات تخصصی شامل خیاطی، کفاشی، بهداشتی و درمانی، تعمیرات موبایل، خبرنگاری و آمارگیری است. در بخش خدمات عمومی نیز با محوریت ماساژ، سرویس بهداشتی و همچنین نظارت بر ایستگاه و حرکت، راهبری و ساماندهی بوده؛ و در حوزه خدمات زیارت نیز رادیو زائر، توزیع محصولات فرهنگی، آستان قدس، نایب الزیاره و نمایشگاه تخصصی زیارت را خواهیم داشت.

پایان پیام/

کد خبر 1776479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha