روایت درست و صادقانه از رویداد های جامعه باید به گوش مردم برسد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد کار خبرنگاری را ارزشمند دانست و گفت: روایت درست و صادقانه از رویداد های جامعه باید به گوش مردم برسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم‌ دل» امروز ( ۲۰ مرداد ماه) در نشست خبری با رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد به تأثیر رسانه‌ های استان در جامعه اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از سایر استان‌ های دیگر اثرگذاری دارند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد کار خبرنگاری را ارزشمند دانست و گفت: نباید ساحت رسانه‌ ها با فضای کوچه بازاری اشتباه گرفته شود.

وی به اهمیت نقد در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه بین نقد سازنده و تخریب فاصله وجود دارد، افزود: یک نکته خیلی مهم این است که باید درست و صادقانه از آنچه اتفاق می‌ افتد به دست و گوش مردم برسد.

سردار خرم دل با بیان اینکه گاهی اوقات از روی هیجان و حب و بغض‌های شخصی مسائل را مورد نقد قرار می‌دهیم، ادامه داد: مسئولان ما کم حوصله هستند و شاید آن ظرفیت کافی را نداریم که نقد را بپذیریم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گاهی یک خبرنگار حرف حق را بیان می‌کند و نقد به جایی هم است؛ اما شخصیت فرد را زیر سؤال می‌ بریم.

وی به جابجایی اعضای دولت اشاره و بیان کرد: بعضی از مدیران نزد ما گلایه می‌کنند؛ چون که ما در حال تغییر هستیم، به گونه ای ما را مورد نقد قرار می‌دهند که گویا تسویه حساب شخصی می‌کنند.

سردار خرم دل ضمن تاکید بر اینکه رسانه‌ ها باید نقد کنند و نقد وظیفه اصحاب رسانه و خبرنگار است، تاکید کرد: این رفتار، رفتار حرفه‌ای نیست همه ما روی یک کشتی نشسته‌ ایم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: رسانه‌ ها باید دقت کنند که مطالب آنها باعث تشویش اذهان عمومی و از بین بردن خدمات نباشد.

کد خبر 1776492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha