مشارکت بچه‌های مسجد در طرح پویش ثواب کتاب 

کرمی گفت: بچه های کانون و مسجد محمد رسول الله(ص) محله حافظیه کرمانشاه بصورت خود جوش در طرح پویش ثواب کتاب مشارکت کردند.

سعید کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت مسجد محمد رسول الله(ص) محله حافظیه در طرح پویش ثواب کتاب، گفت: طرح شنبه های کتاب  با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت و  ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه دنبال و هر هفته یک کتاب مفید به نمازگزاران مسجد معرفی می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی تربیتی مسجد محمد رسول الله(ص) در کرمانشاه افزود:این طرح شنبه هر هفته بین اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد اجرا می‌شود و امام جماعت مسجد و یا یکی از اعضای کتابخانه و کانون، گزیده‌ای از یک کتاب را برای نمازگزاران می‌خواند و به معرفی آن کتاب می‌پردازد.

وی با اشاره به بلا استفاده بودن برخی کتاب ها در خانه ها، تصریح کرد:بچه های می توانید کتاب های کهنه و دست دوم و یا پاره قرآن کریم و ادعیه های بلا استفاده خود را به کانون مسجد تحویل دهند.

کرمی اظهار کرد:کتاب های مفید در کتاب خانه  مساجد برای استفاده قرار می گیرد و مابقی هم صرف برنامه های عقیدتی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی تربیتی مسجد محمد رسول الله(ص) در کرمانشاه در پایان گفت: دوستداران کتاب می توانند هر روز در زمان نماز مغرب و عشاء با حضور در مساجد کتاب های کهنه خود رو تحویل دهند.

کد خبر 1776532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha