ناامیدی از حربه‌های شیاطین جن و انس و مانع حرکت انسان است

ماندگاری تصریح کرد: شیاطین جن و انس می‌خواهند ما را نسبت به عبادت، ازدواج، زندگی و همه چیز ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، شنبه شب(۲۰ مرداد) در مراسم عزاداری و سوگواری شب‌های مسجد امام گفت: یکی از درگیری‌های جدی جبهه حق و باطل، ناامیدی است.
وی با بیان اینکه از مهمترین حربه‌های شیاطین جن و انس ناامیدی است؛ اظهار کرد: انسان اگر ناامید شود، حرکت نمی‌کند.
ماندگاری در همین رابطه به ناامیدی مردم مدینه پس از رحلت پیامبر، مردم کوفه پس از امام علی علیه‌السلام و... اشاره و بیان کرد: پس از عاشورا ۴۵ هزار نفر در قیام‌های حرّه، توابین و مختار به خونخواهی امام حسین شهید شدند که اگر همین‌ افراد از یاری امام حسین علیه‌السلام ناامید نشده بودند، کربلا بوجود نمی‌آمد.
وی با افزودن این مطلب که ما ترجمه آیاتی چون ۳ سوره مائده را در جریان انقلاب اسلامی دیدیم که دشمن ما ناامید شد و فرار کرد؛ پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و جبهه مقاومت را نتیجه امیدواری دانست و تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت و مردم غزه امیدوارانه می‌جنگد در حالیکه هزاران شهید و مجروح داده‌اند.
سخنران مراسم مسجد امام کرمان ادامه داد: نصرت الهی تا نابودی اسرائیل ادامه دارد و اگر پای ولایت باشیم خداوند دشمن را به عقب می‌راند.
وی با تاکید بر توجه به آیات ۵ بقره، ۲ نصر، ۱۱ رعد، ۱۵۷ بقره، ۵۶ مائده، ۴ فتح، ۲۰ توبه و ۷ حجرات؛ گفت: روزی که ما موشک قاره‌پیما نداشتیم خدا دشمن ما را با طوفان شن در طبس نابود کرد.
حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اینکه یک عده موتور امیدشان خاموش شده و می‌گویند با آمریکا سازش کنیم؛ یادآور شد: آمریکای امروز یزید و شمر است که امام حسین علیه‌السلام فرمود «مِثْلِی لَا یُبَایِعُ مِثْلَهُ» مثل من با مثل یزید بیعت نمی‌کند.
وی ابزار دشمن برای ناامید کردن را نفرات و تجهیزات دانست و ادامه داد: اما ابرقدرت عالم هستی خدا است
و مکتب ما ناامیدی ندارد زیرا مکتب ما شکست ندارد و در این مکتب، وظیفه مهم هست زیرا نتیجه دست خدا است.

کد خبر 1776552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha