یک روز شاد و هیجان انگیز برای دهه هشتادی‌های خمینی

یک روز شاد و هیجان انگیز برای دهه هشتادی های مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام خمین با اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی و... با مدیریت و همکاری خود بچه ها مسجد و به همت امام جماعتی دلسوز رقم خورد.

خبرگزاری شبستان: اراک/

عاصف اسدی، نوجوان فعال فرهنگی دیار آفتاب از شهر خمین با همراهی و مدیریت امام جماعت مسجد، حجت الاسلام ترازی، برنامه های فرهنگی، آموزشی و اردویی مختلفی را با حضور جوانان فعال مسجدی و بسیجی برگزار می کند که این بار با برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی روستای هنده یک روز شاد و هیجان انگیز را برای جوانان و نوجوانان فراهم کرده است.


این جوان فعال فرهنگی با اشاره به اینکه با راهنمایی ها و هدایت امام جماعت مسجد به اجرای فعالیت های فرهنگی و جذب نوجوانان وجوانان به مسجد پرداخته است،  اظهار داشت: در کنار حضور نوجوانان به مسجد برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی مختلفی را برگزار می کنیم که مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

اسدی به برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی اشاره کرد و بیان داشت: این اردو ویژه جوانان و نوجوانان مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام پایگاه شهید دستغیب بود که با حضور فرمانده محترم پایگاه شهید دستغیب و بعضی از نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام برگزار شد.

یک روز شاد و هیجان انگیز برای دهه هشتادی‌های خمینی


اسدی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی، اردویی و ... ما با مدیریت و همکاری خود بچه ها انجام می شود، گفت: شرکت کنندگان در این اردو که در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۸ صبح  شروع شد، با چند ماشین سواری به سمت مقصد حرکت کرده و حدود ساعت ۹ به محل اردو رسیدند.

 وی با بیان اینکه بچه ها با همدلی و همراهی کمک کرده و جای نشستن خودشون رو درست کردند، بیان کرد: شرکت کنندگان در این اردو به  آب بازی پرداخته و ورزش واتر پلو  رو انجام دادند.

یک روز شاد و هیجان انگیز برای دهه هشتادی‌های خمینی


اسدی با بیان اینکه اردوهای ما با هدف های آموزشی و فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ دینی برگزار می شود، اظهار داشت: نزدیک های اذان ظهر بچه ها برای شرکت در اقامه نماز آماده شدند و بزرگتر ها به بچه ها آموزش صحیح وضو گرفتن را دادند.

وی ادامه داد: در این اردو شرکت کنندگان در کنار ورزش و تفریح، احکام شرعی را نیز فرا گرفتند و یکی از بچه ها اذان گفت و بعد حاج آقا نماز را شروع کرد بعد از نماز ظهر حجت السلام والمسلمین ترازی در مورد این چند ماه که برنامه های فرهنگی و تربیتی در مسجد برگزار نی شود و آثار و برکات حضور در مسجد به بیان سخنانی پرداخت. 

شرکت کنندگان با حضور در کنار سرچشمه طبیعی هنده علاوه بر آب بازی و شنا با قدرت و عظمت پروردگار و زیبایی های خلقت آشنا شدند.

یک روز شاد و هیجان انگیز برای دهه هشتادی‌های خمینی

این نوجوان فعال فرهنگی برگزاری مسابقه تیر اندازی را از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه دانست و اظهار داشت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد و بعد هم به سمت مسجد برگشتند.

اسدی اظهار داشت: در این اردوی یکروزه که پر از فعالیت فرهنگی بود شرکت کنندگان آموزش احکام شرعی، آموزش تیراندازی با تفنگ بادی، آموزش پیداکردن قبله و ... را فرا گرفتند.

کد خبر 1776702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha