قدردانی سپاه ثارالله از اصحاب رسانه/ امید و نشاط به جامعه تزریق کنید

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش‌آفرینی رسانه‌ها، تزریق امید و نشاط به جامعه را مهم خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رضا موحد، دوشنبه(۲۲ مرداد) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار نقش رسانه‌ها در جریان طوفان‌الاقصی را بسیار پررنگ خواند و افزود: این در شرایطی است که دشمن همه توان و تکنولوژی خود را علیه ما استفاده می‌کند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در چنین شرایطی شما افسران جهاد تبیین هستید؛ تصریح کرد: در هیچ دوره ای از تاریخ چنین نبوده که ملت‌ها و حتی سران کشورها علیه رژیم صهیونیستی باشند.

وی ادامه داد: این یعنی حتی رسانه‌های غیررسمی هم در طوفان‌الاقصی به خوبی نقش‌آفرینی کرده و صدای مردم مظلوم غزه را به جهانیان رساندند.
موحد اظهار کرد: در این دفاع مقدس نوین باید بهتر از رزمندگان هشت ساله دفاع مقدس ایفای نقش و سربازی امام و انقلاب کرد تا نابودی رژیم صهیونیستی رقم بخورد.
وی بر تزریق نشاط و امید به جامعه توسط رسانه‌ها را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این مراسم از سرود "فصل بیداری" با موضوع غزه و "خاطرات عزیز ۱ " مشتمل بر خاطرات سه نفر از آزادگان سردار محمدرضا حسنی سعدی، احمد علیرمضانی و احمد یوسف‌زاده رونمایی شد.

کد خبر 1776759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha