خبرنگار با ایمان حق شناس، حق بین و حق گو است

سردار اکبری گفت: خبرنگار با ایمان حق را می شناسد، حق را می بیند و حق را می گوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری در همایش تجلیل از مقام خبرنگار و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه، همایش مدار امید که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: با گرامیداشت مقام والای شهدای رسانه و شهدای انقلاب و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی گفت: هر روز روزِ خبرنگار است. خبرنگاری یک شغل نیست؛ بلکه عشق است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تجلیل از رشادت های و ایثارگری های خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در عرصه های مختلف اظهار کرد: خبرنگار متعهد باید منعکس کننده وقایع روز مانند جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام زنان و کودکان و مردم بیگناه باشد.

سردار اکبری خبرنگاران را به دو گروه با وجدان و با ایمان تقسیم کرد و افزود: خبرنگار باوجدان تاریخ را درست می نویسد و از تحریف آن جلوگیری می کند و فرقی ندارد مسلمان باشد یا غیرمسلمان ولی خبرنگار با ایمان فراتر از یک خبرنگار باوجدان است. او حق را می شناسد، حق را می بیند و حق را می گوید.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با ایمان را فراز ونشیب های مختلف تاریخ انقلاب دیده ایم، کار این خبرنگاران مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در پایان سخنان خود بار دیگر از زحمات و تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه و صدا و سیما در انعکاس اخبار فعالیت ها و رویدادهای سپاه و بسیج استان و تعامل با روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تشکر کرد.

تجلیل از خانواده شهدای رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری، تکریم اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج و مدیران روابط عمومی در پایان این همایش برگزار شد.

گفتنی است: پخش فتوکلیپی از عملکرد رسانه های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع انعکاس اخبار سپاه و بسیج و نماهنگ هایی با مضمون جهاد تبیین از دیگر برنامه های همایش مدار امید در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بود.

کد خبر 1776779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha