تجلیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از خبرنگار خبرگزاری شبستان

امروز مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کرد.
جعفر نیک نفس ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران در واقع طلایه‌ داران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یک رسانه تخصصی حوزه دین همچون خبرگزاری شبستان می تواند نقش انکارناپذیری در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در حوزه دین و اندیشه داشته باشد.
وی پوشش اخبار دین و اندیشه به کمک خبرنگاران برخاسته از مساجد را یکی از ویژگی های خبرگزاری شبستان دانست و خاطرنشان کرد: امروز در مقابله با جنگ روایت ها، رسالت خبرنگاران حوزه دین و اندیشه به مراتب سنگین تر است و باید با جهاد تبیین به جنگ روایت ها بروند.  
نیک نفس تصریح کرد:  امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تحریف واقعیت ها و سانسور خبری است و این خبرنگاران حوزه دین و اندیشه هستند که در خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه ای دشمن می توانند با انعکاس واقعیت ها به جامعه آگاهی ببخشند.  
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: خبرگزاری شبستان جنوب کرمان با انعکاس فعالیت های کانون های مساجد همواره نقشی موثر در معرفی کانون های فرهنگی هنری به جامعه داشته است.
وی عنوان کرد: روز خبرنگار بهانه ای شد تا از زحمات خانم شعبانی خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کنیم زیرا سعی و تلاش او در انعکاس اخبار حوزه دین، مساجد و کانون های فرهنگی هنری ستودنی است.

کد خبر 1776828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha