برپایی مواکب خدمات توانبخشی  بهزیستی در مرز خسروی

شهبازی گفت: از سوی بهزیستی استان در مرز خسروی مواکب توانبخشی با ارائه خدمات توانبخشی، تعمیر ویلچر، ستاد گمشدگان بر پا شده است.

بهزاد شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به برپایی مواکب بهزیستی استان کرمانشاه در مرز خسروی ،گفت:جهت رفاه حال مددجویان زائر اربعین حسینی موکب های توانبخشی در مرز برپا شده  که خدمات خوبی را ارائه خواهند داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  با اشاره به اعزام ۵۰۰ نفر از مدد جویان از کل کشور به کربلای معلی ،افزود:امسال کرمانشاه به‌عنوان استان معین برای نخستین بار میزبان مددجویان بهزیستی سراسر کشور است تا از طریق مرز خسروی به کربلای معلی اعزام شوند.  

وی خاطر نشان کرد: این تعداد طی سه نوبت اعزام می شوند که مدد جویان اعزامی عمدتا نابینا، ناشنوا و فرزندان سازمان بهزیستی هستند.

شهبازی تصریح کرد: موکب حضرت علی اصغر (ع) بهزیستی کرمانشاه در عمود ۱۱۸۲ مسیر نجف به کربلا با کمک سازمان‌های مردم نهاد و توانبخشی آماده خدمات‌رسانی به زوار از جمله تعمیر ویلچر و کالسکه، تعمیر سمعک و عینک است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  اظهار کرد:مجموعه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه  اربعین امسال نیز همچون سال‌های گذشته خادم زائران اباعبدالله (ع) خواهد بود.

کد خبر 1776948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha