خروج بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی از مرز خسروی

کهریزی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ هزار و ۹۵۶ زائر از مرز خسروی خارج و ۲ هزار ۱۳۹ نفر نیز وارد کشور شده‌اند که نسبت به روز گذشته روندی افزایشی داشته است.

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد زوار از مرز خسروی ،گفت: امسال حضور زائران اربعین حسینی در مرز خسروی افزایش چشم‌گیری داشته و در طول شبانه روز شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور در این مرز هستیم.پ

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود:امسال دومین سال است که ما توفیق میزبانی زائران اربعین حسینی را در مرز خسروی داریم،  و امکانات و نیروی انسانی تا پایان بازگشت زائران اربعین‌حسینی در مرز مستقر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ هزار و ۵۷۶ نفر از مسافران خروجی ایرانی و ۳۸۰ نفر نیز خارجی بوده‌اند و از تعداد مسافران ورودی به کشور از طریق پایانه مرز خسروی ۲ هزار ۱۰۱ نفر ایرانی و ۳۸ نفر خارجی بودند.

کهریزی تصریح کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۷۹ هزار و ۶۳۳ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد  کردندکه شاهد افزایش روند تردد زوار از مرز خسروی با سرعت زیاد  هستیم.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام امکانات و ظرفیت های مردمی با تمام توان در خدمت زائران خواهد بود همچنین مرز خسروی که نزدیکترین مرز به کربلای معلی محسوب می‌شود اکنون شاهد حضور جمعیت کثیری از زائران اربعین است. 

کد خبر 1777084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha