ایستادن در طرف درست تاریخ، اثر کار رسانه‌ای است

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: اگر جوانان دنیا به حقیقت دست یابند در طرف درست تاریخ خواهند ایستاد و ایجاد این شناخت در آنان کار رسانه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد شب گذشته در برنامه تجدید میثاق خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضرت صاحب الزمان(عج) که به مناسبت روز خبرنگار در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد گفت: رسالت رسانه باید بر محور شناساندن حق و باطل به جامعه باشد و اگر کسی بتواند در جامعه حق را ابلاغ کند کارش رسانه نگاری است.


وی ادامه داد: بسیاری از جوانان دنیا علاقه مند و تشنه حقیقت هستند؛ اما حقیقت را در اصل باید خبرنگاران اهل تقوا با قلم و تصویر خود به آنها نشان دهند.


تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با تاکید بر اینکه اگر جوانان دنیا به حقیقت دست یابند در طرف درست تاریخ خواهند ایستاد و مواضع درست را خواهند داشت، تصریح کرد: رسانه باید کاری کند تا جوانان جهان حق را از باطل تمییز دهند و در این راه باید از گمانه زنی و تخمین ها خودداری کرد.


حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی در همه امور به ویژه کار رسانه بیان کرد: گاهی ممکن است یک کلمه ناحق و ناثواب تمام برکات کار خبرنگاری را از بین ببرد، بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به تقوا مجهز باشند.


وی ادامه داد: خبرنگاران قم و سایر نقاط کشور در جشن نیمه شعبان و دیگر مراسم مذهبی پای کار رسانه ای مسجد جمکران آمدند و شکوه و عظمت این مراسم ها را منعکس کردند که امیدواریم نهم ربیع الاول امسال که سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)  است نیز قلم خبرنگاران همچون گذشته برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) زمینه سازی کند.

کد خبر 1777200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha