کشتار در مدرسه تابعین به منزله نقض قوانین بین المللی است

امام جمعه موقت شهرستان مهاباد گفت: معتقدیم که کشتار در مدرسه تابعین به منزله ی نقض قوانین بین المللی و تشدید هدف قرار دادن سیستماتیک غیر نظامیان و مراکز پناهگاهی است.

ماموستا سلیمان رشیدی، امام جمعه موقت شهرستان مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: همچنان که مستحضر هستید حمله وحشیانه  اخیر رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونستی علیه آواره گان مظلوم فلسطین ساکن در مدرسه تابعین غزه متاسفانه منجر به شهادت صد ها تن از غیر نظامیان بی گناه و بی پناه غزه شد و در یک‌چشم بر هم زدن متاسفانه صد ها تن از کودکان و زنان و غیر نظامیان مردم غزه تکه تکه شدند.

وی افزود: ماهمه اهل تسنن این جنایت هولناک و وحشتناک را به شدت محکوم میکنیم و معتقدیم که کشتار در مدرسه تابعین به منزله ی نقض قوانین بین المللی و تشدید هدف قرار دادن سیستماتیک غیر نظامیان و مراکز پناهگاهی است.

رشیدی ادامه داد: از جامعه بین الملل بویژه از شورای امنیت سازمان ملل میخواهیم تا اسرائیل را ملزم به احترام وظایف خود بر اساس قوانین بین المللی بشر دوستانه و برقراری فوری اتش بس در نوار غزه و تامین حمایت بین المللی برای فلسطینی ها انجام بگیرد.

وی گفت: همچنین  از خداوند متعال خواستاریم که ان شاءالله اسرائیل را هر چه زودتر از صفحه ی روزگار محو کند.

کد خبر 1777203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha