مهارت‌آموزی؛ اولویت طرح ملی «مسجد کانون نشاط»

ملیکه شعبانی گفت: تمام تلاش ما این است تا در ایام تابستان علاوه بر فراهم کردن زمینه اوقات خوش برای بچه های مسجد باعث افزایش مهارت های آنها شویم.

ملیکه شعبانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از ابتدای تابستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح مسجد کانون نشاط را در مسجد جامع آغاز کردیم.

مهارت‌آموزی؛ اولویت طرح ملی «مسجد کانون نشاط»

رابط خواهران کانون فرهنگی هنری جامع شهر جیرفت افزود: با توجه به علاقمندی و سن اعضای کانون دوره های آموزش قرآن کریم و احکام در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: همچنین برای کودکان ۷ سال به بالا نیز دوره های آموزش نقاشی برگزار می شود.
شعبانی ابراز کرد: دوره آموزشی امداد و نجات یکی دیگر از دوره های آموزشی است که در قالب طرح مسجد کانون نشاط در ایام تابستان برگزار می شود.

مهارت‌آموزی؛ اولویت طرح ملی «مسجد کانون نشاط»

رابط خواهران کانون فرهنگی هنری جامع شهر جیرفت ادامه داد: این دوره آموزشی در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت آشنایی با روش های امداد و نجات بنابراین درخواست کردیم که یک دوره آموزشی با حضور مربی از هلال احمر برگزار شود.
شعبانی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت تابستانی، برگزاری دوره آموزش بافتنی برای دختران نوجوان و بانوان است.

مهارت‌آموزی؛ اولویت طرح ملی «مسجد کانون نشاط»

رابط خواهران کانون فرهنگی هنری جامع شهر جیرفت عنوان کرد: در کنار برگزاری این دوره های آموزشی، با حضور استاد دوره مقدماتی فراگیری زبان چینی نیز در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا در ایام تابستان علاوه بر فراهم کردن زمینه اوقات خوش برای بچه های مسجد باعث افزایش مهارت های آنها شویم.

کد خبر 1777504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha