حجت الاسلام قادی (ره) خط مقدم کار فرهنگی و تربیتی بود

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به علاقه مندی و دغدغه مندی امام جمعه فقید بندپی غربی در بحث فرهنگی، تربیتی و دینی، گفت: حجت الاسلام قادی (ره)  امام‌جمعه فقید بندپی غربی بابل برای  استمرار راه انقلاب، راه خدمت به مردم و آبادانی آخرت مردم دائما پای کار بود.

حجت الاسلام محمد انتظاری _ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران  با تسلیت و تعزیت به مردم وفادار بندپی غربی بابل و قادی محله جویبار، امامان جمعه و خانواده به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام قادی امام جمعه بندپی غربی بابل و آرزوی طول عمر برای بازماندگان اظهار کرد: این عالم فرزانه همه عمر دغدغه مردم و انقلاب را داشت.
وی افزود: امام‌جمعه فقید بندپی غربی بابل  عزیز فرزانه ای بود که بسیار زاهد، اخلاقی و  صبور بود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران یادآور شد: عالم فاضلی بود که دارای زهد و تقوا بود و بسیار با اخلاق و مردمی بود.
حجت الاسلام انتظاری گفت: حجت الاسلام قادی(ره) دلسوز واقعی انقلاب، نظام، ولایت و مردم بود و تحت امر رهبری عالیقدر با دغدغه مندی برای رفع مشکلات گام بر می داشت.
وی افزود: هم و غمش برای رفع مشکلات مردم و  امور جاریه مردم و ارباب رجوع بود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران عنوان کرد: برای زیرساخت های فرهنگی در هرکجا که بود حضور فعال داشت و حدود ۱۵ سال امام جمعه نشتارود و سه سال امام‌جمعه بندپی غربی بود و خدمات شایسته ای به مردم و نظام ارائه کرد.
وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام قادی (ره) از محبوبیت و مقبولیت اجتماعی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: این عالم برجسته برای مردم و نظام‌منشا خیر بوده و انسانی شریف و مردمی بود.
حجت الاسلام انتظاری کفت: تلاش امام‌جمعه فقید بندپی غربی بابل برای مسائل فرهنگی و اجتماعی، تربیتی و دینی و بصیرت بخشی و رفع مشکلات اجتماعی ستودنی است و فقدان ایشان در باور نمی گنجد.
وی افزود: حجت‌الاسلام قادی(ره) در ۶۱ سال عمر با برکتشان همواره در خط دین، انقلاب و خدمت به مردم بود و همه به شایستگی از ایشان نام می برند که علی رغم تلاش همه پزشکان و کادر درمان، ایشان را از دست دادیم و در روزهایی که روز عزای آل الله و اربعین حسینی است، عزادار این عالم فرزانه ایم.

کد خبر 1777574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha