هلاکت یک نیروی امنیتی اسرائیل در عملیات «کدومیم»

یک نیروی امنیتی اسرائیل به دست مقاومت در عملیات «کدومیم» به هلاکت رسید و صهیونیست‌ها مجبور به عقب نشینی از اردوگاه بلاطه نابلس شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، پس از عملیات ویژه «کدومیم» که منجر به کشته شدن یک نگهبان اسرائیلی شد، نیروهای اشغالگر زیر آتش نیروهای مقاومت مجبور به عقب نشینی از اردوگاه بلاطه در نابلس شدند.

خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی اعلام کرد: پس از درگیری‌های خشونت آمیز با نیروهای مقاومت از جمله انفجار مواد منفجره، نیروهای اشغالگر از اردوگاه بلاطه در نابلس خارج شدند.

گردان شهدای الاقصی در نابلس اعلام کرد: درگیری شدید با نیروهای اشغالگر در اردوگاه بلاطه منجر به زخمی شدن یک زن بر اثر اصابت ترکش گلوله شد.

منابع محلی گفتند: نیروهای گشت اسرائیلی از ایست بازرسی نظامی عوارتا به منطقه شرقی شهر نابلس یورش بردند و پیش از عقب نشینی در خیابان قدس و اردوگاه بلاطه تیراندازی کردند.

نیروهای صهیونیستی جست‌وجوهای گسترده‌ای را در شهرک‌ «کدومیم» در غرب شهر نابلس انجام دادند که منجر به کشته شدن یک محافظ امنیتی اسرائیلی شد.

گروه‌های فلسطینی عملیات «کدومیم» را که عصر یکشنبه توسط یکی از نیروهای جوان مقاومت انجام شد و در آن با چکش به نگهبان شهرک‌ حمله کرد و منجر به مرگ وی و توقیف سلاح او شد، تبریک گفتند و تأکید کردند که این عملیات «مظهر اراده مردم ما، امتناع آنها از تسلیم و پایبندی آنها به مقاومت و دفاع از موجودیتشان است.»

 هشت عملیات مقاومت در کرانه باختری ظرف ۲۴ ساعت

پایگاه اطلاع رسانی فلسطین «معطی»، هشت اقدام مقاومتی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرد که شامل دو عملیات تیراندازی، درگیری مسلحانه، پرتاب کوکتل مولوتف و مقابله با حملات شهرک نشینان و همچنین درگیری و پرتاب سنگ در چهار  نقطه در شهرکرانه باختری بود و تظاهرات مردمی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها نیز برگزار شد.

کد خبر 1777732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha