توزیع کتاب سه زبانه در مسیر حرکت زائران/فعالیت فرهنگی نونهالان مهد مساجد قرآنی در تمرچین

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع کتاب سه زبانه در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این کتاب‌ها با محتوای تبیین جایگاه زن از دیدگاه امامین انقلاب طبع و نشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی رقیه موسویان به همراه نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و هیئت همراه از نحوه خدمات دهی گروه‌های جهادی خواهران در موکب‌های اربعین حسینی  ارومیه بازدید کرد.

همچنین رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز با حضور هیئت همراه از موکب رهروان حضرت زینب کبری(س) روستای گوگ تپه و موکب شهدای حرم بخش انزل بازدید کرده و در جریان نحوه خدمات دهی به زائران پیاده روی اربعین حسینی قرار گرفت و با مسئولین موکب ها به صورت چهره به چهره دیدار و عرض خداقوت کرد.

توزیع کتاب سه زبانه در مسیر حرکت زائران/فعالیت فرهنگی نونهالان مهد مساجد قرآنی در تمرچین

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: کتاب «زن در گفتمان انقلاب اسلامی» توسط سازمان بسیج جامعه زنان کشور منتشر شده و این کتاب توسط انتشارات فرشتگان به نویسندگی نفیسه سادات قادری تالیف شده است.

وی افزود: این کتاب در راستای تبیین نگرش و اندیشه های امامین انقلاب اسلامی در خصوص نقش و جایگاه والای زنان به دو زبان عربی و انگلیسی چاپ شده و در مسیر حرکت زئرین اربعین حسینی توزیع می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به نقش زنان در پیشرفت و توسعه اجتماعی به خصوص  در فرآیند انقلاب اسلامی و موج عظیم بیداری اسلامی حضور آنان در عرصه‌های مختلف غیر قابل انکار است.

موسویان با اشاره به فعالیت های موکب رهروان حضرت زینب کبری(س) روستای گوگ تپه و موکب شهدای حرم بخش انزل افزود: در این موکب‌ها ضمن پذیرایی، ایستگاه نقاشی کودکان، فعالیت فرهنگی نونهالان مهد مساجد قرآنی، مکانی برای استراحت کوتاه مدت زائران و اقامه نماز جماعت تعبیه شده است و بروشورهای پیام تاریخی حضرت آقا به کنگره ۷۰۰۰ زن شهیده نیز در اختیار زائرین قرار می گیرد.

وی گفت: اینکه می بینیم این جمعیت عظیم در فصل گرم سال قدم در راه کربلا گذاشته اند، باعث می شود که در راه خدمت رسانی ساعی تر باشیم تا این سفر برای عاشقان اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) هرچه پربارتر شود.

توزیع کتاب سه زبانه در مسیر حرکت زائران/فعالیت فرهنگی نونهالان مهد مساجد قرآنی در تمرچین

کد خبر 1777741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha