روایت نگین فیروزه‌ای مشهد

پانزدهمین جلسه از سلسله نشست‌های هویتی "روایت مشهد" به مناسبت روز جهانی مسجد به روایت "نگین فیروزه‌ای مشهد" و تاریخ تحولات و ویژگی‌های هنری و معماری مسجد گوهرشاد خواهد پرداخت.

محمداسماعیل شیخانی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: یکی از برنامه های ثابت ما در راستای معرفی تاریخ وهویت مشهدالرضا، برگزاری سلسله نشست‌های هویتی"روایت مشهد" است که آخر هفته‌ها برگزار می‌شود. 

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مسجد مقرر شد که پانزدهمین نشست هویتی روایت مشهد با موضوع روایت پیشینه یکی از مساجد تاریخی شهر برگزار شود که با توجه به وجود مسجد گوهرشاد در این شهر شایسته بود این بحث به این مسجد تاریخی اختصاص یابد. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهردا ی مشهد تصریح کرد: به همین منظور این جلسه روایت شهر با عنوان "نگین فیروزه‌ای مشهد"، تاریخ تحولات و ویژگی‌های هنری و معماری مسجد گوهرشاد را روایت خواهد کرد. 

شیخانی درپایان یادآور شد: این جلسه  با حضور برخی کارشناسان و پژوهشگران عرصه هویتی و همچنین علاقه مندان به تاریخ مشهد در روز چهارشنبه ۳۱مردادماه، ساعت۱۰ درمیدان شهدا، تالار شهر، ساختمان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد، مرکز اسناد شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1777821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha