خدمت رسانی خادمیاران رضوی مازندران به زوارالحسین(ع) در مرز مهران

امامزاده از فعالیت ۱۰۰خادمیار افتخاری امام رضا(ع) در موکب امام رضایی مازندران واقع در نقطه صفرمرزی(مهران) خبر داد و گفت: این خادمین روزانه ۱۵هزار وعده غذایی ومیان وعده بین زائرین اربعین توزیع می کنند.  

محمداسماعیل امامزاده- دبیرکانون های خدمت رضوی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن تحسین همت والای خادمین افتخاری امام رضا(ع) برای خدمت به دلدادگان به امام حسین(ع) در ایام اربعین در شهرها و روستای دیارعلویان با برپایی مواکب و ایستگاه های صلواتی از برپایی موکب خادمیاران رضوی مازندران درمرز مهران خبر داد و اظهار کرد: خادمیاران رضوی از ۵شهرستان استان در قالب ۵ گروه شامل ۱۰۰نفر روزانه به زوارالحسین(ع) ارائه خدمت دارند.
وی بابیان اینکه روزانه ۱۵هزار غذا و میان وعده بین زائرین اربعین در مرز مهران توزیع می شود، افزود: همچنین شش تن برنج محلی مازندران از سوی خادمیاران رضوی استان برای پخت در موکب امام رضایی مازندران اهدا شده است.
امامزاده با اشاره به اینکه خادمین افتخاری امام رضا(ع) به نیابت از امام مهربانی ها به زائرین سیدالشهدا(ع) خدمت رسانی می کنند، گفت: این خادمین درموکب امام رضایی واقع در نقطه صفر مرزی(مهران)، حول محور شعار اربعین با عنوان «کربلا طریق الاقصی» و جریان سازی برای اعلام انزجار از جنایات اسرائیل کودک کش در غزه وفلسطین با آرزوی آزادی قدس شریف فعالیت می کنند.
وی در ادامه سخنانش از برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه جاماندگان اربعین حسینی درشهرهای استان مازندران با محوریت کانون های محلی و تخصصی خدمت رضوی خبرداد و یادآورشد: خادمیاران رضوی استان در مسیر طریق الرضا(ع) با برپایی مواکب امام رضایی از زائرین حرم مطهر رضوی پذیرایی خواهند داشت.
امامزاده از اعزام چهارده گروه ازخادمیاران رضوی دردهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس خبر داد و افزود: این خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) در خیابان ها و میادین نزدیک حرم رضوی با برپایی موکب از زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) پذیرایی بعمل خواهند آورد.

کد خبر 1777925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha