هفته دولت، فرصت ارزشمندی برای تبیین شاخصه‌های دولت اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت و هشتم شهریور فرصت مغتنمی برای برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت مقام شهدای دولت و تبیین شاخصه‌های دولت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین«سید جواد خاضع» ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریورماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت شهدای خدمت شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان، اظهار کرد: اخلاص در عمل، صداقت، عدالت‌طلبی، عقلانیت، ساده‌زیستی، مردمی‌بودن، ولایتمداری، پرکاری و خستگی‌ناپذیری از بارزترین ویژگی‌های شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی بود، هر سه بزرگوار دوران خدمتشان در دولت کوتاه اما پربرکت بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت و هشتم شهریور فرصت مغتنمی برای برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت مقام شهدای دولت و خدمت و یادآوری خدمات بی نظیر آنان، معرفی و شناخت بیشتر شاخص‌های فکری، رفتاری و شخصیتی این سه دولتمرد تراز انقلاب اسلامی و تبیین شاخصه‌های دولت اسلامی است.

وی هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی را ترویج ارزش‌های اسلامی و تاکید بر اصول انقلاب اسلامی، ایجاد فضای وحدت و همدلی در جامعه، ترویج فرهنگ ساده زیستی و مردم‌داری در بین مسئولان و الهام بخشی به مدیران برای الگو گرفتن از شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی در خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به مردم دانست.

حجت الاسلام خاضع ضمن اشاره بر لزوم فضاسازی تبلیغی و انجام تبلیغات محیطی مناسب در سطح شهرها، ادارات و سازمان های سراسر استان، بر ضرورت تشریح عملکرد دولت شهید رئیسی، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای کارمند و تجلیل از مدیران و کارکنان جهادی و انقلابی تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت شهدای خدمت آیت الله شهید دکتر رئیسی و همراهان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد و مراسم محوری در مرکز استان روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می گردد.

کد خبر 1777962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha