۶۰درصد روستاهای اشنویه از زیرساخت های طرح هادی برخوردار هستند

فرماندار اشنویه گفت: تاکنون ۶۰ درصد روستاهای شهرستان از اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر برخوردار بوده که این رقم نسبت به میانگین استانی بالاتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علی ترابی،  فرماندار اشنویه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان در سالجاری گفت: تاکنون ۶۰ درصد روستاهای شهرستان از اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر برخوردار بوده که این رقم نسبت به میانگین استانی بالاتر است. 

وی با تشریح خدمات دولت در حوزه های مختلف افزود: در هفته دولت ۶۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۴۲۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی تکریم مردم در ادارات را از رسالت اصلی مسئولان دانست یادآور شد: مدیران ادارات باید با الگوپذیری از شهدای سرافراز دولت خدمت بی منت به مردم و اهتمام به رفع مشکلات مردم را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

۶۰درصد روستاهای اشنویه از زیرساخت های طرح هادی برخوردار هستند

در این جلسه از زحمات علیرضا مقدم مدیر کل بنیاد مسکن آذربایحان‌غربی و تلاش‌های وی در محور عدالت و مسکن‌ روستایی تجلیل شد.

مقدم نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی(ع)، از خدمات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد. وی افزود: توانستیم در مدت ۵ ماهه اول سال سرانه‌های مقاوم سازی روستایی، طرح هادی و بازسازی مسکن روستایی را رشد دهیم.

کد خبر 1778003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha